| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 1,409
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 43k+ 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 3 godz 40 min 47 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Pytalem sie w hondziarni i niejakiego Oliviera Monniera (tak tego od Monnier-Honda), mowia, ze ten kawal blachy od traktora, ten stabilizator po srodku musi zostac, bo sie widelec roz...jedzie  
		
		
		
		
		
		
			    Kombinuje jakby go na cos ladniejszego zamienic... poki co oryginalny blotnik wrocil na miejsce.Monsieur Monnier proponuje caly widelec na Marzocci, ten od XR600tki wymienic        Poczekamy do przyszlej gwiazdki :/
		
				__________________ 
		
		
		
		
	"Don't cry because it's over. Smile because it happened." Dr Seuss  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ropucha tylko po siodle jeszcze widać że to Kajtkowa maszyna. 
		
		
		
		
		
		
			piękna modyfikacja 
				__________________ 
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 2,742
				 
Motocykl: XR250R 
Przebieg: ły 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 2 tygodni 3 dni 50 min 55 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mam 2 pytania: 
		
		
		
		
		
		
		
	-czy są efekty uboczne wysokiego błotnika? Np. przy większych prędkościach? -czy trzeba zostawiać ten metalowy wihajster łączący lagi. Samul wymyśliłeś jakiś estetyczny myk?  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | |
| 
			
			 22.10.2006, DTN :) 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Kąty Wrocławskie 
					
				
				
					Posty: 3,770
				 
Motocykl: RD07 
Przebieg: IIszlif 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 56 min 50 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Efekt uboczny wysokiego błotnika: nieco więcej syfu na silniku, osłonie chłodnic itp ... ale przynajmniej koło nie ma szans się zablokować na szybkim błocie. Wihajster musi zostać i se go możesz spraynąć czarnym matem i już będzie estetycznie  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Real adventure starts where road ends...  -AT RD07 Big Bore      'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny'                                                                                        http://www.youtube.com/user/Miszapoland  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | 
| 
			
			 11110111101 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 167
				 
Motocykl: RD07 
				
				
				 
Online: 4 dni 3 godz 16 min 58 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			z efektów ubocznych to mam też wrażenie że przy przejeżdżaniu przez kałuże wszystko leci mi teraz na buty i nogawki... ale czego sie nie robi dla lansu i szpanu  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Lukasz, LC8, było RD07'93  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#17 | 
| 
			
			 Jaki świeży jaki świeży ?? 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 2,729
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 11 godz 52 min 29 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zastanawiam się jak to się ma też np do rdzewienia ramy. Błotnika wysoko zamontowanego nie mam ale mam trochę skrócony standard i zauważyłem że rama dostaje bardziej kamyczkami przez co pojawia się rdza ...
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Hubert  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#20 | 
| 
			
			 Common Rejli 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,714
				 
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure 
Przebieg: dupa 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Czy to był kiedyś piękny i klasyczny Junak?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże.NIE SPRZEDAM! ![]()  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |