Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 01.06.2009, 14:29   #1
Poncki
 
Poncki's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,747
Motocykl: XR250R
Przebieg: ły
Galeria: Zdjęcia
Poncki jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 2 tygodni 2 dni 21 godz 37 min 8 s
Domyślnie

Mam 2 pytania:

-czy są efekty uboczne wysokiego błotnika? Np. przy większych prędkościach?
-czy trzeba zostawiać ten metalowy wihajster łączący lagi. Samul wymyśliłeś jakiś estetyczny myk?
Poncki jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01.06.2009, 14:52   #2
Misza
22.10.2006, DTN :)
 
Misza's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,770
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
Misza jest na dystyngowanej drodze
Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 56 min 50 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Poncki Zobacz post
Mam 2 pytania:

-czy są efekty uboczne wysokiego błotnika? Np. przy większych prędkościach?
-czy trzeba zostawiać ten metalowy wihajster łączący lagi. Samul wymyśliłeś jakiś estetyczny myk?

Efekt uboczny wysokiego błotnika: nieco więcej syfu na silniku, osłonie chłodnic itp ... ale przynajmniej koło nie ma szans się zablokować na szybkim błocie.

Wihajster musi zostać i se go możesz spraynąć czarnym matem i już będzie estetycznie
__________________
Real adventure starts where road ends...

-AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny'


http://www.youtube.com/user/Miszapoland
Misza jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.06.2009, 10:47   #3
samul
 
samul's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,409
Motocykl: RD07a
Przebieg: 43k+
samul jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 3 godz 40 min 47 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Poncki Zobacz post
Mam 2 pytania:

-czy są efekty uboczne wysokiego błotnika? Np. przy większych prędkościach?
-czy trzeba zostawiać ten metalowy wihajster łączący lagi. Samul wymyśliłeś jakiś estetyczny myk?
Jako, ze uzywam motocykla (nie)zgodnie z przeznaczaniem, czyli smigam glownie asfaltem ten patent dla mnie okazal sie pomylka. Wycofalem sie do oryginalu. A blacha/stabilizator/lacznik, czy jak mu tam, musi zostac ze wzgledu na konstrukcje amortyzatorow. Inaczej, tylko uszczelki (i zwieracze motorzysty) trzymaja lagi w rownoleglosci
__________________
"Don't cry because it's over. Smile because it happened." Dr Seuss
samul jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.06.2009, 22:05   #4
Babel
 
Babel's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 3,051
Motocykl: Pomarańczowy
Babel jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 2 dni 3 godz 27 min 32 s
Domyślnie

Ma ktoś może jakies foty RD03 z wysokim błotnikiem . (poza dzikiem Ramiresa)
Dzisiaj załatwiłem swój błotnik - generalnie cos chyba pod niego wpadło i urwało sie jedno z mocowań powodując zaczepienie błotnika o osłonę silnika - efekt - myślałem że gume złapałem.DSCF2638.jpg

Rozważam wysoki lub naprawę i skrócenie z tyłu starego
Coś jak tu:
http://www.africatwin.com.pl/showpos...98&postcount=7
Babel jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:49.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.