![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Łęczyca
Posty: 220
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 6 godz 21 min 59 s
|
![]()
Ponieważ niedługo zamierzam sie przesiadac na Afrikę z TA więc wszystko co jej dotyczy bardzo mnie interesuje. Zainteresowała mnie ta nieszczęsna pompa wokół której tyle burzy. Dlaczego w Africe musi ona byc? Czy tak ja w TA nie może? Czy nie wystarczyłby sam podcisnieniowy kranik od TA? Nie słychac jakos żeby w TA był problem z podawaniem paliwa do gaźników. Klasyczne podawanie grawitacyjne zawsze działa, noooo chyba że FX-style do góry kołami.
__________________
Transalp Błękitny Grom XL 600V Moja galeria foto http://picasaweb.google.com/petrosbike |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Złocieniec
Posty: 322
Motocykl: 2xRD07
![]() Online: 3 tygodni 17 godz 32 min 14 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Kraków
Posty: 30
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 18 godz 5 min 42 s
|
![]() Cytat:
Prekaźniki które widziałem były duzo większe i miały więcej "wyjść"/"wejść". Acha, zapomniałem dodać, jestem elektronicznym imbecylem. Lepi, widze ze kumasz czacze. Czy mozesz mi podać numery, symbole części które trzeba tam wlutowac? jaka to dioda, na ile wat itp i co to jest to małe czarne. A moze wlutować w to zwykły przekaźnik taki duży, co to go widziałem jak zakładałem manetki grzane) i wypuścić go grześ wyżej w okolice airboksu czy przedniej lampy? Z góry dziekuję Lutować potrafię, zdjęcie jest wiec pewnie sobie poradzę. Jestem przed wyjazdem i moze warto się zainteresować tematem przed szkodą ![]()
__________________
KTM 950 Adventure S 2003 Ostatnio edytowane przez BASSRIDE : 18.05.2009 o 18:27 Powód: bez |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Köln/Opole
Posty: 228
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 dzień 6 godz 58 min 58 s
|
![]()
ja tu nie pisze bo problem po 50.000km rozwiazalem inaczej po prostu kupilem nowa pompa i wstawilem
![]()
__________________
VFR 1200 XD |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
|
![]()
Hej, jasne, ze mozesz wlutowac zwykly mechaniczny przekaznik. Wiele osob tak zrobilo i sobie chwala. Przeszukaj forum.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przeróbka pompy paliwa bez przekaźnika, 2 elementy, działa :) | pekos1988 | Uklad paliwowy i wydechowy | 23 | 19.03.2013 21:26 |
O-ring pompy paliwa | banditos | Uklad paliwowy i wydechowy | 1 | 26.03.2011 12:05 |
czy to przekaźnik pompy paliwa? | MChmiel | Układ elektryczny i zapłonowy | 4 | 04.05.2010 22:33 |