![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Kraków
Posty: 30
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 18 godz 5 min 42 s
|
![]()
Juz na to trafiłem, ale mam jeszcze kilka pytań
Do pompy idą trzy kable, przypuszczam ze to jest "+", "-" i jakiś kabel podający impuls na stycznik. Przekaźnim na pięć punktów. Czy to ma iść tak, że kable idące pierwotnie do pompy idą teraz do przekaźnika, a z przekaźnika wychodzą kable (te podające mniejsze napięcie) do pompy?
__________________
KTM 950 Adventure S 2003 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Złocieniec
Posty: 322
Motocykl: 2xRD07
![]() Online: 3 tygodni 17 godz 32 min 14 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przeróbka pompy paliwa bez przekaźnika, 2 elementy, działa :) | pekos1988 | Uklad paliwowy i wydechowy | 23 | 19.03.2013 21:26 |
O-ring pompy paliwa | banditos | Uklad paliwowy i wydechowy | 1 | 26.03.2011 12:05 |
czy to przekaźnik pompy paliwa? | MChmiel | Układ elektryczny i zapłonowy | 4 | 04.05.2010 22:33 |