|
![]() |
#1 |
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 33 s
|
![]()
A inaczej - jak jedziesz na szóstym biegu i puścisz gaz to trzyma prędkość czy zwalnia i zrzuca biegi i dopiero na jedynce trzyma stałą prędkość?
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() Cytat:
Zachowanie takie same, niezależnie od trybu (czy D czy którykolwiek z S). |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 33 s
|
![]()
Motocykl nie był przypadkiem dopiero co odpalony? W sensie, że na ssaniu? Bo w moim takiego zachowania można by się było tylko w takim przypadku doszukać.
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() Cytat:
Filmik był nagrywany po powrocie z 2-godzinnej trasy. Jak się przyjrzysz to zauważysz wskazania temperatury na wyświetlaczu. Zdaję sobie sprawę, ze zimne moto ma wyższe obroty, które po rozgrzaniu opadają. Za wysokie obroty jałowe po rozgrzaniu też były moim pierwszym potencjalnym podejrzanym, ale jak widzisz z wydruku od dealera, obroty biegu jałowego na ciepłym silniku są w normie. |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 33 s
|
![]()
A po tej Twojej ostatniej wypierdolce nie blokuje Ci rollgazu handbar?
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() |
![]() |