Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 11.05.2019, 12:43   #1
Romeo


Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Bielsko-Biała
Posty: 15
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 30000
Romeo jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 5 godz 51 min 57 s
Domyślnie

Nie otwieram nowego tematu więc napiszę tutaj. Od trzech dni mam problem ze skrzynią DCT. Przy zagrzanym silniku jak stanę w korku i włączy się wentylator to rozłącza skrzynie i wyskakuje "-" na wyświetlaczu. Nie da się wrzucić N ani żadnego biegu. Nie ma znaczenia czy jechałem na D, S czy manualu. Pomaga wyłączenie zapłonu i odczekanie 2-3 minut, zapalam i jedzie. I tak przy każdym skrzyżowaniu.
ATAS z listopada 2018, przebieg 6500 km, temperatura w normie, olej pełny stan, reset ustawień DCT nie pomógł, obroty na jałowym 1600-1800 obrotów.
Może ktoś ma jakiś pomysł zanim wstawię moto do serwisu?
Romeo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11.05.2019, 17:04   #2
Novy
Moderator
 
Novy's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
Novy jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 33 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Romeo Zobacz post
Nie otwieram nowego tematu więc napiszę tutaj. Od trzech dni mam problem ze skrzynią DCT. Przy zagrzanym silniku jak stanę w korku i włączy się wentylator to rozłącza skrzynie i wyskakuje "-" na wyświetlaczu. Nie da się wrzucić N ani żadnego biegu. Nie ma znaczenia czy jechałem na D, S czy manualu. Pomaga wyłączenie zapłonu i odczekanie 2-3 minut, zapalam i jedzie. I tak przy każdym skrzyżowaniu.
ATAS z listopada 2018, przebieg 6500 km, temperatura w normie, olej pełny stan, reset ustawień DCT nie pomógł, obroty na jałowym 1600-1800 obrotów.
Może ktoś ma jakiś pomysł zanim wstawię moto do serwisu?
Masz gwarancję to nie kombinuj, nie szukaj i nie grzeb sam tylko jedź do serwisu.
Później powiedzą, że sam zyebaueś

Na moje oko to czujnik płynu chłodniczego albo nie został prawidłowo wpięty gdzieś na kostce i rozłącza skrzynię, bo są zbyt wysokie obroty.
Nie zauważyłeś czy nie zaczęło się to dziać po zrobionym serwisie albo rozbieraniu moto?
Mimo wszystko zrób jak napisałem w pierwszym akapicie.
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła
Novy jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11.05.2019, 18:58   #3
Romeo


Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Bielsko-Biała
Posty: 15
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 30000
Romeo jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 5 godz 51 min 57 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Novy Zobacz post
Masz gwarancję to nie kombinuj, nie szukaj i nie grzeb sam tylko jedź do serwisu.
Później powiedzą, że sam zyebaueś

Na moje oko to czujnik płynu chłodniczego albo nie został prawidłowo wpięty gdzieś na kostce i rozłącza skrzynię, bo są zbyt wysokie obroty.
Nie zauważyłeś czy nie zaczęło się to dziać po zrobionym serwisie albo rozbieraniu moto?
Mimo wszystko zrób jak napisałem w pierwszym akapicie.
Zaczęło się po dwóch dniach jazdy w ulewie w temperaturze od 3 do 8 stopni. Może faktycznie coś gdzieś jest nie tak bo pokazuje temperaturę cały czas tylko na 3 kreski a wentylator na chłodnicy się włącza, a chyba nie powinien.
Romeo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11.05.2019, 19:30   #4
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,578
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 5 min 8 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Romeo Zobacz post
Może faktycznie coś gdzieś jest nie tak bo pokazuje temperaturę cały czas tylko na 3 kreski a wentylator na chłodnicy się włącza, a chyba nie powinien.
to normalne zawsze pokazuje 3 kreski
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16.05.2019, 13:08   #5
erem


Zarejestrowany: Jun 2009
Miasto: Opole
Posty: 10
Motocykl: CRF1000
erem jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 dni 2 godz 12 min 22 s
Domyślnie

Panowie pytanie!

Czy Wasze DCT (2017) również potrafi tak zredukować(1-2), że idzie się przewrócić a tył kasku już macie obity od pasażerki?

Nie wiem o co chodzi ..na pusto tego nie ma... ale jak załaduje sprzęt posadzę żonę i ćwiczę albańskie winkle to mnie krew zalewa i modle się o manual z każdą redukcją w wykonaniu dct...

Ta skrzynia na codzie chodzi nie zauważalnie... pod dużym obciążeniem zachowuje się jak by nie był półsprzegła... ja rozumiem, że najlepiej nie schodzi poniżej 4 tys ale czasem na nawrocie się nie da z nachyleniem 21% na śliskiej nawierzchni...

Normalne to? Jak u Was ten automat zmienia biegi przy prędkościach spacerowych pod obciążeniem....
erem jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Tags
reset dct , reset skrzyni


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:00.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.