![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Jeleśnia - Żywiec
Posty: 1,338
Motocykl: CZ 350/XL 600
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 11 godz 59 min 31 s
|
![]()
Nie. Nie ma pogody aby przetestować skuterek przy wysokoprzelotowych prędkościach. Ale rezonans był cichutki a tu wyraźnie stuka-puka w obudowę pasek TYLKo przy przejściu przez 1600 obr/min
__________________
Naczelny Filozof Cezet 350 '83 [z dwoniącym tłokiem] [bez kilku podkładek] [w kolorze Zielonego Trabanta] Kymco Activ 50 ADV |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Skoro pasek jest na stówę taki jak ma być to sprawdź jeszcze czy na sprzęgle równomiernie się pasek przesuwa po talerzach bez szarpania jak się skuter napędza i schodzi z obrotów. Jak by czasem nim szarpało to moze być przyczyna bicia, sprawdź też czy wariator nie przycina się na tulejce .
Ale skoro na starym tego nie było to wskazuje że niewłaściwy pasek ? Są skutery do których nie zakłada się pasków zmienników bo nie chodzą jak należy, tylko oryginał. Tyle mogę Ci na odległość podpowiedzieć Ps. Jak byś nie znalazł przyczyny to daj znak zdzwonię do kumpla co w Romie tylko przy skuterach robi i zapytam.
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |