| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2013 
				
					
				
				
					Posty: 1,324
				 
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 1 godz 19 min 53 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 W każdym razie nie czaje tego parcia na pojemność i dwa gary przy takich zastosowaniach. Jeśli jeden motocykl to wielozadaniowy> Jeśli wielozadaniowy to minimalnie w terenie musi sobie radzić >Jeśli teren ( nawet lekki )to bez pasażera. Jeśli tylko kierowca to silnik singiel. Jeśli teren to singiel. Jest niezawodność niska waga i prostota to singiel. Nowa Afra ładna. Podoba mi sie- tylko zupełnie nie znajduje dla niej u siebie zastosowania.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2014 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 273
				 
Motocykl: XT660Z, HSQ701 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 6 dni 22 min 18 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
O proszę, jest i głos rozsądku  
		
		
		
		
		
		
			  XT660Z - najlepszy motocykl wyprawowy (po niewielkim upgadzie) jaki miałem. Wygrał u mnie z KTM690 - KTM w zeszlym tygodniu poszedł do dobrego człowieka a XT660Z została ![]()  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	"Lepszy kloc z pannami, niż legenda z kompleksami  " - Louis
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Krakuff 
					
				
				
					Posty: 4,770
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 59 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Byłem z jednym XT 660 w Maroku. Rozpadał sie w trakcie wyjazdu. Nowy motor...Na koniec koło Zagory oparł się o kamień i pompę szlag trafił. Afra spisywała się świetnie, chroniona ramą od spodu,  a co do własności terenowych nie widziałem żeby xt660 wjechał na erg chebbi- Afra wjechała  , a nowa to po prostu tam wleci :-)) 
		
		
		
		
		
		
		
	Wiadomo,ze na piachy lepsza 690 ale np Maroko to piachy tylko kilka procent trasy , na szutry, dziurawe asfalty już Afryczka lepsza.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2014 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 273
				 
Motocykl: XT660Z, HSQ701 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 6 dni 22 min 18 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
   ![]()   Uoo Matko...Człowieku....dałeś ognia....takich bzdur już dawno nie czytałem. To trudno wytłumaczyć nawet fanatyzmem...
		
				__________________ 
		
		
		
		
	"Lepszy kloc z pannami, niż legenda z kompleksami  " - Louis
			 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Krakuff 
					
				
				
					Posty: 4,770
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 59 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Ten motor jest za delikatny na teren..spytaj SUBa dlaczego go sprzedał... A tu masz zdolności mojej Afryki i LC8 w piachu A tu jeszcze trochę o Afrykach...patrz i ucz się :-))) missyou  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2014 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 273
				 
Motocykl: XT660Z, HSQ701 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 6 dni 22 min 18 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
   ![]() Dlaczego nie kupiłem AT za 15? Bo już miałem, bo lubię porządny zawias, bo lubię dobre hamulce, bo jak chciałem mieć kloca to kupiłem sobie GSA.. Ale to nie chodziło o tenerke - moją radość największą wzbudziły Twoje dywagacje AT vs KTM690. Mocne   Nie masz ty Chlopie pojecia o czym piszesz. Widziałes u kolegi, masz na filmiku, etc...Weź od kogoś 690 na wyjazd do Maroka (offowy) a potem wróć do AT...Te motocykle w offie (każdym, nie tylko piachu) dzieli przepaść. Tam gdzie AT się kończy, to 690 dopiero się rozgrzewa. Do tego została stworzona.P.S. Po piachu jedzie wszystko co da się rozpędzić do 70km/h....wiec niezbyt wiem czego mam się nauczyć. Nie potrzeba tam ani zawiasu, ani hamulców - faktycznie raj dla AT :lol: 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			"Lepszy kloc z pannami, niż legenda z kompleksami  " - Louis
			Ostatnio edytowane przez Arkan : 31.08.2015 o 00:24  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Krakuff 
					
				
				
					Posty: 4,770
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 59 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2009 
				Miasto: Szczecin 
					
				
				
					Posty: 3,006
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
				__________________ 
		
		
		
		
	Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Krakuff 
					
				
				
					Posty: 4,770
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 59 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Mimo ,ze sie oczywiście przestrzeliłem, to też powiedziałem trochę prawdy...
		 
		
		
		
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2013 
				Miasto: WSCHOWA 
					
				
				
					Posty: 213
				 
Motocykl: TT600R,XT660Z 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 2 dni 23 godz 48 min 55 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Wystarczyło tylko założyć osłonę pod silnik 😊 
				__________________ 
		
		
		
		
	XT660ZTT600R  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |