| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2014 
				
					
				
				
					Posty: 247
				 
Motocykl: CRF1000 
				
				
				 
Online: 3 dni 19 godz 48 min 57 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Ideał jeden do wszystkiego to byłby wg mnie 640adv z silnikiem od trampka/afry + wysoki deflektor ; Niezawodność japońskiego silnika z nowoczesnością i lekkością konstrukcji i zawiechy KTMa. Ewentualnie 990 z silnikiem od afry jako wersja cięższa (czyli tak naprawde nowa Królowa CRF1000l   )
		
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Jak nie zaryzykujesz, nic nie ugrasz, ta misja niestety będzie trudna, jeśli zamiast mózgu masz kilo gówna! Ostatnio edytowane przez Roni92 : 30.08.2015 o 16:33  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |