Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 08.01.2009, 09:32   #1
motormaniak
mistrzu
 
motormaniak's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
motormaniak jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 6 godz 32 min 36 s
Domyślnie

Sworznie od samochodów zazwyczaj są cięższe. Z motocykli japońskich watpie czy który ma nadwymiarowe sworznie- Tobie nie potrzeba więcej o 1mm tylko o 0,2 mm.. Ja rozważałem zakup nowego japońskiego sworznia (cena znośna) i pochromowanie go chromem technicznym. Główke korbowodu i tłok trzeba ruszyć wtedy bardzo niewiele , bez wyciągania wału a w tłoku można pozostawić te same zabezpieczenia i nie trzeba nowych rowków. Weż pod uwage że im mniej "patentów" tym sprzęt lepiej jeżdzi....
__________________
Enduro i ADV
motormaniak jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
korbowód simson102477 Silnik, sprzęgło, skrzynia 11 04.06.2014 08:58
Zaworki iglicowe - 07 a 04, zużycie? Olek Uklad paliwowy i wydechowy 8 01.02.2012 21:26
korbowód/sworzeń/tłok Sławekk Silnik, sprzęgło, skrzynia 8 06.10.2009 19:52
Zużycie zębatki Kudłaty Rysiek Rama, zawieszenia, napęd 36 10.06.2009 14:23
Jak założyć pierścień zabezpieczający sworzeń w KTM? Lepi Inne - dyskusja ogólna 8 11.03.2009 20:59


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:29.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.