|
![]() |
#1 |
Turysta DualSport
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Chorzów
Posty: 584
Motocykl: KTM 1200 6T
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 tygodni 2 dni 4 godz 17 min 43 s
|
![]()
No i sypią się Larki.... Po dwóch wymianach ładowarki moto przyszla kolej
na gniazdo USB. Trochę za dużo awarii jak na jeden rok i niecałe 20 tys. km.... Do tego procedura napraw/wymian jest lekko wk....jąca. Ani przedstawiciel handlowy w Warszawie, ani serwis w Łomży nie radzi sobie nawet z odbieraniem telefonów, zdarzyło się, że na wymianę wysłali sprzęt niby nowy, a już uszkodzony, więc kolejna reklamacja i .... da capo al fine. W końcu zdecydowałem o odbiorze gotówki za urządzenie, ale i to idzie jakąs chorą ścieżką: najpierw serwis wystawia pismo do producenta, producent do sprzedawcy, sprzedawca (bogu ducha winny) musi oddać pieniądze klientowi, a Producent oddaje jemu. Oczywiście załatwiać i koordynować musi to wszystko klient.... Chciałem kupić za zwrócone pieniądze nowego Larka, bo software jest bardzo wygodny i poświęciłem mu trochę starań (http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=11926) Jednak ryzyko, że hardware znów padnie i znów spotkam się z tą machiną jest zbyt wysokie. Szkoda...
__________________
Sowizdrzał KTM 750 6T Nie wierz, nie bój się, nie proś! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Turysta DualSport
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Chorzów
Posty: 584
Motocykl: KTM 1200 6T
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 tygodni 2 dni 4 godz 17 min 43 s
|
![]() Cytat:
jak sprzedawca nie wystąpi do Lark Polska o fakturę korygującą, tak długo Lark Polska nic nie może (podobno) zrobić. A sprzedawca ma to gdzieś, nie odpowiada na maile, nie odbiera telefonów.... Czy ktoś z Was zna konkretną podstawę, na mocy której sprzedawca detaliczny jest zobowiązany do podjęcia takich działań? Albo podstawę, która reguluje umowy między nim a producentem (o łańcuchu dystrybucji, czy tak jakoś...). Z góry wdzięczny za pomoc.
__________________
Sowizdrzał KTM 750 6T Nie wierz, nie bój się, nie proś! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Kraków
Posty: 526
Motocykl: TA 650
Przebieg: mój?TA?
![]() Online: 1 miesiąc 4 tygodni 3 godz 28 min 42 s
|
![]()
Co prawda nie z Larkiem, ale przy walce z intermotors pomógł mi rzecznik konsumentów przy urzędzie miasta.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Turysta DualSport
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Chorzów
Posty: 584
Motocykl: KTM 1200 6T
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 tygodni 2 dni 4 godz 17 min 43 s
|
![]() Cytat:
Producent LARK POLSKA twierdzi, że należność zwraca sprzedawca, pomimo że naprawy była z gwarancji, a nie z umowy sprzedaży konsumenckiej. Sprzedawca oczywiście olewa. Już 3 miesiące czekam na pieniądze. Konsultowałem się z rzecznikiem praw konsumenta, podobno gwarant nie ma prawa odesłać mnie po pieniądze ,,na księżyc'', bo wynikać to może wyłącznie z jego umów z innymi firmami, a nie z Kodeksu Cywilnego. Cholera, już nie bardzo wiem co robić, zostaje chyba tylko Inspekcja Handlowa albo sądy (cywilny, konsumencki). Podpowiedzcie coś, plisss...
__________________
Sowizdrzał KTM 750 6T Nie wierz, nie bój się, nie proś! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Mocowanie Lark 35AT | ATomek | Zastosowanie praktyczne | 9 | 28.10.2013 18:04 |