Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Podróże. Całkiem małe, średnie i duże. > Szpej turystyczny - Produkty i Porady > GPS > Hardware

Hardware Opisy sprzętu, porady dotyczące wyboru...

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 24.10.2012, 12:41   #1
sowizdrzal
Turysta DualSport
 
sowizdrzal's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Chorzów
Posty: 584
Motocykl: KTM 1200 6T
Galeria: Zdjęcia
sowizdrzal is an unknown quantity at this point
Online: 2 tygodni 2 dni 4 godz 17 min 43 s
Domyślnie

No i sypią się Larki.... Po dwóch wymianach ładowarki moto przyszla kolej
na gniazdo USB. Trochę za dużo awarii jak na jeden rok i niecałe 20 tys. km....
Do tego procedura napraw/wymian jest lekko wk....jąca.
Ani przedstawiciel handlowy w Warszawie, ani serwis w Łomży nie radzi sobie
nawet z odbieraniem telefonów, zdarzyło się, że na wymianę wysłali sprzęt
niby nowy, a już uszkodzony, więc kolejna reklamacja i .... da capo al fine.

W końcu zdecydowałem o odbiorze gotówki za urządzenie, ale i to idzie jakąs chorą
ścieżką: najpierw serwis wystawia pismo do producenta, producent do sprzedawcy,
sprzedawca (bogu ducha winny) musi oddać pieniądze klientowi, a Producent oddaje jemu.
Oczywiście załatwiać i koordynować musi to wszystko klient....

Chciałem kupić za zwrócone pieniądze nowego Larka, bo software jest bardzo wygodny
i poświęciłem mu trochę starań (http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=11926)
Jednak ryzyko, że hardware znów padnie i znów spotkam się z tą machiną jest zbyt wysokie. Szkoda...
__________________
Sowizdrzał
KTM 750 6T
Nie wierz, nie bój się, nie proś!
sowizdrzal jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16.11.2012, 11:47   #2
sowizdrzal
Turysta DualSport
 
sowizdrzal's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Chorzów
Posty: 584
Motocykl: KTM 1200 6T
Galeria: Zdjęcia
sowizdrzal is an unknown quantity at this point
Online: 2 tygodni 2 dni 4 godz 17 min 43 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał sowizdrzal Zobacz post
No i sypią się Larki....
W końcu zdecydowałem o odbiorze gotówki za urządzenie, ale i to idzie jakąs chorą
ścieżką: najpierw serwis wystawia pismo do producenta, producent do sprzedawcy,
sprzedawca (bogu ducha winny) musi oddać pieniądze klientowi, a Producent oddaje jemu.
Oczywiście załatwiać i koordynować musi to wszystko klient....
Procedura zwrotu kasy za Larka 35AT zaczyna być lekko denerwująca. Tak długo,
jak sprzedawca nie wystąpi do Lark Polska o fakturę korygującą, tak długo Lark Polska nic
nie może (podobno) zrobić. A sprzedawca ma to gdzieś, nie odpowiada na maile, nie odbiera telefonów....
Czy ktoś z Was zna konkretną podstawę, na mocy której sprzedawca detaliczny jest zobowiązany
do podjęcia takich działań? Albo podstawę, która reguluje umowy między nim a producentem
(o łańcuchu dystrybucji, czy tak jakoś...). Z góry wdzięczny za pomoc.
__________________
Sowizdrzał
KTM 750 6T
Nie wierz, nie bój się, nie proś!
sowizdrzal jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16.11.2012, 15:39   #3
miroslaw123
 
miroslaw123's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Kraków
Posty: 526
Motocykl: TA 650
Przebieg: mój?TA?
miroslaw123 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 3 godz 28 min 42 s
Domyślnie

Co prawda nie z Larkiem, ale przy walce z intermotors pomógł mi rzecznik konsumentów przy urzędzie miasta.
miroslaw123 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20.12.2012, 08:33   #4
sowizdrzal
Turysta DualSport
 
sowizdrzal's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Chorzów
Posty: 584
Motocykl: KTM 1200 6T
Galeria: Zdjęcia
sowizdrzal is an unknown quantity at this point
Online: 2 tygodni 2 dni 4 godz 17 min 43 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał sowizdrzal Zobacz post
Procedura zwrotu kasy za Larka 35AT zaczyna być lekko denerwująca. Tak długo,
jak sprzedawca nie wystąpi do Lark Polska o fakturę korygującą, tak długo Lark Polska nic
nie może (podobno) zrobić. A sprzedawca ma to gdzieś, nie odpowiada na maile, nie odbiera telefonów....
Czy ktoś z Was zna konkretną podstawę, na mocy której sprzedawca detaliczny jest zobowiązany
do podjęcia takich działań? Albo podstawę, która reguluje umowy między nim a producentem
(o łańcuchu dystrybucji, czy tak jakoś...). Z góry wdzięczny za pomoc.
Walki o zwrot kasy za Larka 35 AT ciąg dalszy, niestety...
Producent LARK POLSKA twierdzi, że należność zwraca sprzedawca, pomimo
że naprawy była z gwarancji, a nie z umowy sprzedaży konsumenckiej.
Sprzedawca oczywiście olewa. Już 3 miesiące czekam na pieniądze.

Konsultowałem się z rzecznikiem praw konsumenta, podobno gwarant nie ma prawa odesłać
mnie po pieniądze ,,na księżyc'', bo wynikać to może wyłącznie z jego umów z innymi firmami,
a nie z Kodeksu Cywilnego.
Cholera, już nie bardzo wiem co robić, zostaje chyba tylko Inspekcja Handlowa albo sądy (cywilny, konsumencki).
Podpowiedzcie coś, plisss...
__________________
Sowizdrzał
KTM 750 6T
Nie wierz, nie bój się, nie proś!
sowizdrzal jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Mocowanie Lark 35AT ATomek Zastosowanie praktyczne 9 28.10.2013 18:04


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:29.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.