![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;)
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Józefów
Posty: 660
Motocykl: R1100GS, LC4
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 57 min 31 s
|
![]()
Sztyca jest wciskana, najlepiej podgrzać półkę do wyciskania.
Olej powinien być 5W, każdy gęstszy negatywnie odbije się na precyzji zawiasu. Mocowania zacisków w kacie we wszystkich WP50 (i WP40) są takie same. WP50 były też montowane w SC i wielu lżejszych sprzętach, a że przekłada się łatwo.... u mnie LC4 640 ('99, Enduro, nie ADV) też powinny być WP50 (i kiedyś były) a znalazłem zawias USD od EXC 400/520 w półkach od nowszej LC4 - trzeba było tylko ogranicznik przerobić. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,547
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
![]() Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 44 min 56 s
|
![]()
Mówisz pewnie o rozstawach otworów na śruby.
Mam trzy manualki i w każdej ten uchwyt wygląda nieco inaczej. W sumie to nie ma znaczenia bo będę dorabiał adapter do tarczy 320 mm i zacisku od VFR (gadaliśmy kiedyś o tym ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;)
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Józefów
Posty: 660
Motocykl: R1100GS, LC4
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 57 min 31 s
|
![]() Cytat:
Jeśli chodzi o sam adapter laga->zacisk to są 2 rodziny (dla zacisków 2t): WP40/WP50 i WP43/WP48 W pierwszej masz do dyspozycji mocowania pod tarcze 260 i 300 mm. W drugiej masz do dyspozycji jeszcze 320mm. Tyle z ASO, wiem, że niektóre firmy rzeźbią mocowanie pod 320 do starszych lag, ale sporo kosztuje. Niektórzy robią po prostu dystans do istniejącego mocowania (tylko nie wiem, czy przy mocowaniu pod 300mm nie byłoby za mało miejsca na taką przejściówkę). http://www.he-motorradtechnik.de/ pzdr, Adam EDIT: Z tego co wiem, to w husqvarnach nie były nigdy montowane zawieszenia WP. Były 50 klasyczne, ale Marzocchi (Magnum 50). Takie magnumy zdarzały się też w niektórych starszych wyczynowych KTMach (rzadkość). I one były już bodajże pod 20 mm ośkę. Ostatnio edytowane przez fxrider : 09.05.2012 o 09:41 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,547
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
![]() Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 44 min 56 s
|
![]()
Adapter dla zacisku na tarczę 320 mm, jak pisałem wcześniej, wykonam we własnym zakresie.
Nie dawno zrobiłem takie cóś do UPS Marzocchi i .... po 1 kkm jeszcze żyję i nic się nie rozpadło. ![]() |
![]() |
![]() |