![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Możesz założyć każde koło , wystarczy dorobić ośkę i dystanse + odpowiedni adapter i montujesz jaki chcesz zacisk , tak nie podejdzie . Mam w garażu kompletny przód od XR 650 R z 2004 roku , komplet z półkami i sztycą , uważam że jest o wiele lepsze od starego WP z huski na cienkiej ośce . Do tego przednie koło od Dominatora , którego piasta i tarcza jest taka sama jak w XR 650 a zacisk pasuje od Transalpa , małym kosztem adaptacji i nie wielkim nakładem pracy masz super przód , jak by Cię zainteresowało to
![]()
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Mam firme w niemczech co robi to za 300 eu plus 100 eu na sprężyny. W cenie jest pełny serwis. Można np skrócić też od razu skok zawiasu jak ktoś ma krótkie nózki jak ja
![]() |
![]() |
![]() |