|
![]() |
#1 | |
Administrator
![]() |
![]() Cytat:
Ale czy tak naprawdę moc jest podstawowym wykładnikiem? Dla wielu nie jest a ważne jest coś zupełnie innego ![]()
__________________
AT03 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
|
![]()
Dla mnie to nie jest oczywiste.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,750
Motocykl: RD07a
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 7 godz 45 min 12 s
|
![]()
5
Sportowcy ekstremaliści zawsze będą dążyć do więcej, mocniej i szybciej...W tych kategoriach Lc 8 nie ma sobie równych...Ale dla mnie..48 letniego faceta, liczy się już coś innego..Zdziadziałem może, ale Afryka mnie tak bardzo nie przerasta możliwościami i ochrania moje stare kości..odpukać... Oczywiście jest jeszcze prestiż i moda ,ale mnie to tak niewiele rusza. Cel jaki sobie zakładam to podróże...Jak znikną Afryki z rynku (udało mi sie właśnie kuoic jedną z 30 tysiacami przebiegu) wtedy pomyślę o jakimś lc4 dla emerytów... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
|
![]()
Ja akurat miałem na myśli, że wzrost mocy nie musi być okupiony większym zużyciem paliwa co dla Dzieja było oczywiste. Zaszufladkowałeś mnie już chyba
![]()
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Administrator
![]() |
![]() Cytat:
Powiedz proszę jak zwiększysz moc w silniku AT do wspomnianych 70KM ( bo o tym mowa) jednocześnie zachowując takie same spalanie. Pomijam zastosowanie wtrysku bo to już spora ingerencja.
__________________
AT03 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
|
![]()
Sprawność silnika to niecałe 30 procent. Jest co wykorzystać bez łamania praw fizyki. Tym łatwiej, że mowa o wymianie silnika na inny.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Administrator
![]() |
![]()
Zmieniając na inny to żaden problem uzyskać dodatkowe KM.
Sztuka zrobić to z oryginału.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
![]() Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Międzychód
Posty: 65
![]() Online: 5 dni 50 min 46 s
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Administrator
![]() |
![]()
Podniesienie stopnia sprężania to najprostszy zabieg , jedynie kłopotliwa wtedy będzie jazda na kiepskiej benzynie no ale coś za coś.
Chyba nieco zbaczamy z tematu o KTMach.
__________________
AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 23.11.2011 o 12:24 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
ale elastyczność silnika niestety mniejsza .
__________________
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 20:28 |