| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			w latach 80'tych ubiegłego stulecia ?  
		
		
		
		
		
		
			![]() Cibor, hódna mogła po prostu wprowadzić do produkcji nxr 750 albo coś bazujące na tym silniku http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...aris_dakar.htm w ogóle ta firma daje dupy bo zmarnowali też potencjał jaki był w xr 650 r. Mogli zrobić coś fajnego z tym piecem. 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. Ostatnio edytowane przez siwy : 22.11.2011 o 15:17  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP 
					
				
				
					Posty: 1,893
				 
Motocykl: LC 4 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 2 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
   Umarł król niech żyje król. Tylko czemu musi być taki drogi? Myślę, że jest możliwe skonstruowanie w pełni wartościowego motocykla enduro z dwucylindrowym silnikiem choćby 650 o mocy 70KM masie nie przekraczającej 200 kg z zawiasem o skoku 220 mm z zachowaniem zasad budowy motocykla enduro w cenie oscylującej około 35 tys zł. Czas reaktywować naszą polską WSK....
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2009 
				Miasto: Szczecin 
					
				
				
					Posty: 3,006
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
   fakt że testówka! ale za to masz wszystkiego więcej i lepiej i  taniej.  185 kg, 100 kM, gaźnik, mocne felgi, świetna geometria. cena 8 tys euro!    da się*da się   a jak sobie czachę sprawie to będzie prawdziwa wyprawówka   jak ta ![]()  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..  
			 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP 
					
				
				
					Posty: 1,893
				 
Motocykl: LC 4 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 2 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Wszystko cacy tylko, że nowy taki kosztowałby coś około 50 koła... Gdyby np mnie było stać, to bym się nie zawahał użyć mojej MasterCard. Ale mi chodzi bardziej o big enduro moto dla mas... i tu jak dla mnie Yamaha była blisko z nową Tenerką, tylko trochę bez sensu zrobili, bo przecież mają w ofercie XT czyli prawie to samo tylko bez owiewki, a poza tym ten silniczek w tenerze jest za słaby, chociaż całość wygląda super...gdyby  miała jakiś dobry dwucylindrowy średni twin  odebrałaby sporo klientów dla BMW, Kata, Triumphowi,  Suzuki i Kawie...Te dwa ostatnie mają zajebiste silniki, ale zarówno Strom jak i Versys to przy enduro nawet nie stało... Honda ma Transalpa, który stoi po środku w sumie dobra baza do budowy ale nie po to kupuje się nowy moto żeby go przerabiać a i 60 KM przy Kawie i Suzuki wypada blado. BMW reaktywowali F650 z jednym garkiem, ale 48 KM to śmiech na sali. Wygląda na to że samemu sobie trzeba zbudować moto pod siebie.
		 
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 5,607
				 
Motocykl: 690 Enduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Niestety nie da się skonstruować fajnego moto za tanie pieniądze. Ktoś dziwił się, że auto (którego subiektywnie jest więcej jako materii) potrafi być tańsze.  
		
		
		
		
		
		
			Niech ten ktoś spojrzy na ilość sprzedawanych egzemplarzy jakiegoś popularnego auta i motocykla enduro. Cena egzemplarza = (cena pomysły + cena linii produkcyjnej)/ilość sprzedanych egzemplarzy* *tak w zajebistym skrócie  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP 
					
				
				
					Posty: 1,893
				 
Motocykl: LC 4 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 2 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Mi chodzi po głowie taki mix jak ten gościu zrobił ze swoim motocyklem.. silnik er6 72 KM na allegro za 2 tys. można mieć.. kompaktowy,mocny i niezawodny. W mojej rd 03 jest 50 KM taki boost w postaci 20 dodatkowych kucy urwie dupę ![]() Ostatnio edytowane przez Cibor klv : 22.11.2011 o 17:55  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 5,607
				 
Motocykl: 690 Enduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jak fajnie zrobisz będziesz miał zamówienie na mała serię. Ci co mówią, że im w afri mocy nie brakuje albo kłamią albo nie jeździli niczym mocniejszym  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
| 
			
			 kapłan maryjan 
			![]() Zarejestrowany: Nov 2009 
				Miasto: Krakuff 
					
				
				
					Posty: 203
				 
Motocykl: Super Penera 
Przebieg: 667 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 8 godz 23 min 14 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tylko pytanie czy jest sens?  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() Te kilka KM które brakuje Ci w Afryce znajdziesz w Super Tenerze  . A jak dalej mało to wsadzisz silnik z TDM 4tx i masz 80 kilka kucyków. Jak dobrze sprzedasz Africę to zostanie Ci rezerwa $$ na modyfikacje ST  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | |
| 
			
			 Administrator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Ale czy tak naprawdę moc jest podstawowym wykładnikiem? Dla wielu nie jest a ważne jest coś zupełnie innego  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	AT03  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |