|
![]() |
#1 |
Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;)
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Józefów
Posty: 660
Motocykl: R1100GS, LC4
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 57 min 31 s
|
![]()
Weź pod uwagę, że 76 to jest odpowiednik 60tki - czyli sprzęt technologicznie sprzed dekady. W nowszych "rodzinach" na prawdę dużo się zmieniło, a trasy są liczone tak z 5-10x szybciej.
Po za tym każda wersja firmware w garminie może inaczej liczyć trasy (i oczywiście inaczej niż MS - to że zaplanujesz tam jakąś trasę nie znaczy, że odbiornik przeliczy ją potem tak samo). Druga sprawa, że w Garminie możesz używać różnych map co ma zasadnicze znaczenie dla kalkulacji tras. O ile używanie CityNavigatorza gdzieś na odludziach lubelszczyzny to proszenie się o problemy, to GPmapa w tych samych jest skuteczna. Robiłem nawet eksperymenty mając Vistę HCX i 60Cx (czyli w sumie bardzo zbliżone urządzenia jeśli chodzi o soft) i potrafiły na tym samym kpl. map, z tego samego miejsca startu i docelowego policzyć inne trasy. Można się zdziwić ![]() M.in. z tych powodów wrzucanie punktu docelowego do garmina to nigdy nie był dobry pomysł. Trzeba wymyślić trasę na papierze, wbić ją w odbiornik sadząc co kilkanaście km waypointy a po wyliczeniu sprawdzić, czy to jest to co chcieliśmy. Piszę zupełnie poważnie, bo można czasem się nieźle naciąć, jeśli nadmiernie zaufa się garminowi w kwestii wyliczanej trasy. A garminaXT nie lubię - taka słaba i często problematyczna namiastka tego co ma się w dedykowanym odbiorniku. Niemniej ze względów budżetowych (garminy są drogie, niestety) taki właśnie n.p. Lark 35AT jest bardziej uniwersalnym i rozsądniejszym wyborem (AM jest wygodniejsza na szosę niż G., OziExplorera można też odpalić). G. jest fajny, ale jako odbiornik uniwersalny, jeśli ktoś sporo endurzy albo do dalszej i dzikszej turystyki (dostępność map, dobra obsługa śladów). W innym przypadku nie bardzo ma sens. pozdrawiam, Adam |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Pyskowice
Posty: 121
Motocykl: RD07a->R1150GS
Przebieg: za mały
![]() Online: 1 tydzień 23 godz 54 min 8 s
|
![]()
A tak z innej beczki
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Moduł bluetooth zainstalowany, słuchawki oryginalne nokii - wymiana na inne, kiepska jakość dźwięku ![]() ![]() Ostatnio edytowane przez Guziec : 16.07.2011 o 06:15 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: Łódź
Posty: 123
Motocykl: KTM EXC 525
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 tygodni 4 dni 19 godz 52 min 36 s
|
![]()
Lark po 3 dniach jeździe na DRZ-cie już podziękował mi za współprace. Po pierwsze primo śrubki zaczęły się same odkręcać z czego 3 zgubiłem w czasie jazdy (pewnie od wibracji), po drugie primo nie chciała się włączyć, po trzecie primo jak już ją udało się odpalić, po delikatnym puknięciu w tylną część obudowy sama się wyłączała. Nie spodziewałem się niczego lepszego po Nawigacji za 360zł. Podsumowując nie nadaje się na ęduro.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
|
![]()
Wymien i spróbuj ponownie. Po jednym egzemplarzu trudno oceniać.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
|
![]()
na pocieszenie powiem Ci, że na garmina czekałem równie długo
![]() Tak czy tak wymianią. Bo co tam naprawiac ![]()
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Mocowanie Lark 35AT | ATomek | Zastosowanie praktyczne | 9 | 28.10.2013 18:04 |