|
![]() |
#1 |
Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;)
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Józefów
Posty: 660
Motocykl: R1100GS, LC4
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 57 min 31 s
|
![]()
Hej,
akurat zaletą tego ustrojstwa jest to, że można sobie inne mapy(soft) wgrać - i warto potestować. Ja bym skłaniał się jednak do jakiegoś "porządnego" softu, któy jest już przetestowany i przy którym można liczyć na wsparcie. Jeśli soft jest taki sam jak w 43.3 który właśnie testuję (mapy compassu) to pokrycie jest przyzwoite, ale n.t. jakości algorytmów się nie wypowiadam, bo sam soft mnie szybko odstraszył (zresztą nawet nie planowałem go używać - siedzi w pam. wewnętrznej jako ostatnia rezerwa). Nawiązując do postu Majkiego: TomToma (urządzenia dedykowanego) raczej nie ma sensu w ogóle rozpatrywać pod moto typu AT, chyba, że ktoś tylko po asfaltach w cywilizowanych krajach che jeździć. Po prostu ten soft jeśli nie ma gdzieś pokrycia to staje się po prostu bezradny - na krechę nie poprowadzi. A pokrycie map w "dziczy" jest żenujące (choć może od momentu gdy odpuściłem temat (2 lata) coś się poprawiło). Tak czy siak na firmowych TT nie da się zainstalować innego softu, wszelkie "kombinacje" są utrudnione - jak dla mnie dyskwalifikuje go na starcie. Choć jakbym miał n.p. goldwinga i chciał czegoś prostego w obsłudze i skutecznego to byłby faworyt. Kwestia potrzeb. Co do garmina - fakt, że toto kosztuje, ale sporo też daje. I to jest zupełnie inna kategoria navi niż lark - wymaga dużo więcej osobistego zaangażowania i chęci "dłubania", ale jeśli ktoś to opanuje to daje na prawdę duże możliwości. Tutaj drobna rada seria 60 i 62 to wbrew pozorom zupełnie inne urządzenia i odkąd opanowałem dobrze 62kę już uważam, że w obecnej chwili niema sensu kupowanie 60tki na moto - zwłaszcza, jeśli ktoś planuje endurzyć gdzieś dalej od domu i być "autonomiczny nawigacyjnie". Generalnie na moto polecałbym już nowsze generacje sprzętu garmina: Dakota, Colorado(jeśli uda się dorwać), Oregon lub 62/78. No ale to w sumie w innym wątku powinno być już kontynuowane. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Żory
Posty: 98
Motocykl: Super Terefere 750 3TD na leniuszku
![]() Online: 1 tydzień 1 dzień 7 godz 14 min 40 s
|
![]() Cytat:
Faktycznie seria outdoorowych odbiorników Garmina jest ok. Ja używam gpsmap 76 CSX. Jedyna wada jest taka, że kalkulacja dłuższych tras - ok 300 km w porównaniu z AM jest średnia - wybiera główne drogi i wcale nie najkrótsze. Radą na to jest rekalkulowanie trasy co 70 km. Opcje kalkulacji trasy są również bardziej ubogie niż w AM. Z mojego doświadczenia wynika, że garmin najlepiej sprawdza się jeśli używa się tras przerzuconych z mapsource'a. Dla mnie ideałem jest urządzenie, na którym odpalisz AM i np Garmin Mobile XT - wtedy i na asfalcie i w terenie sobie poradzisz. Pozdrawiam |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Mocowanie Lark 35AT | ATomek | Zastosowanie praktyczne | 9 | 28.10.2013 18:04 |