| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2011 
				Miasto: Łosice 
					
				
				
					Posty: 24
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 11 godz 29 min 3 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			witam. Jestem zielony w temacie  
		
		
		
		
		
		
			  a rzecz jest w tym że moje moto nie chce palić.Wcześniej było dobrze a teraz coś się zrobiło że jak kopie nawet pół godziny to nawet nie piardnie ;p a od kopania to już mnie noga boli   Ile bym nie kopał to świeca jest sucha,nawet na ful gazie.Paliwo w gaźnikach jest,dysze wykręcałem i czyściłem.I wraz to samo.Iskra jest. Nie wiecie o co to może chodzić? coś ze spraw elektrycznych czy raczej te gaźniki? Nie chcę sam wszystkiego rozkręcać bo po prostu później mogę tego dobrze nie złożyć.Proszę o pomoc dla żółtodzioba  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	XL 600 R  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2010 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 266
				 
Motocykl: Trampek PD 06 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 1 dzień 18 godz 17 min 31 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jak nie chce palić to są dwie możliwości. 
		
		
		
		
		
		
			1) Nie ma prądu 2) Nie ma paliwa Bardzo ewentualnie-źle ustawiony zapłon, ale i tak powinnen wtedy ruszyć. Zatem: Mówisz, że iskra jest. Rozumiem, że wykręciłeś świece, przyłożyłeś je do masy i sprawdziłeś wzroki ten fakt. Piszesz, że nie ma paliwa. Weź strzykawką zapodaj kilka ml paliwa bezpośrednio do cylindra, wkręć świecę i spróbuj odpalić. Jeżeli weźmie to masz problem z dostawami paliwa. Piszesz że wcześniej było dobrze. Wcześniej to znaczy kiedy? Wczoraj czy pod koniec zeszłego sezonu? 
				__________________ 
		
		
		
		
	Kliknij. Ciebie to nie kosztuje, a głód boli. http://www.pajacyk.pl/index.php -- "My, którzy mamy tak wiele przestrzeni i tak mało czasu, stajemy się nomadami." Annie Lebrun  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 3,074
				 
Motocykl: Pomarańczowy 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 1 godz 35 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			koledzy o większości rzeczy już napisali. ale jeśli chodziła wcześniej bez problemu to muuuuusi chodzić znowu. 
		
		
		
		
		
		
			podwieszone deko/zawór (miałem tak po zimie!!!) ![]()  ? = może kompresji nie ma właściwej?jeśli sucha jest świeca to głównie w zasilaniu w paliwo szukaj przyczyny. odstojnik pod kranikiem czyściłeś? sorry: CZY W BANIAKU jest wacha w odpowiedniej ilości? dysze wykręcałeś czyli wyjmowałeś również gaźniki. poskładałeś na 100% wszystko jak należy? podaj ze 2ccm benzyny bezpośrednio do otworu świecy - kontrolnie. coś powinno się zadziać. oczywiście nie przesadzaj z ilością - bena przedostaje się do oleju + zmywa olej ze ścianek cylindra. inaczej spółka tłok/cylinder będzie Ci niewdzięczna. no. powodzenia. na koniec dodam, że pamiętaj, że nie jesteś sam. wcześniej czy później pomożemy jej pyrkać ponownie ![]() Paluch męczył się ze swoją XL 3/4 zlotu w Grodźcu. w końcu zapaliła. matjas OT: XL600 to fajne motóry som. ja za swoją dostałem nagrodę za najstarsze moto na zlocie  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2011 
				Miasto: Łosice 
					
				
				
					Posty: 24
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 11 godz 29 min 3 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			mówiąc wcześniej miałem na myśli jakiś miesiąc temu kiedy ją kupiłem,poprzedni właściciel odpalał za 1 góra 2 kopy,a ja kopie  trzeci dzień i nic  
		
		
		
		
		
		
			![]() powiem tak,może i jestem głąbem ale chyba znalazłem przyczynę. Bo zapomniałem dodać że iskra jest ledwo ledwo.Więc chciałem zajrzeć do iskrownika a tam olej   odkręciłem ten duży kapsel na środku i mi się olej wylał,jestem zielony ale domyślam się że nie powinno go tam być    także pewnie padł simering na wale...  Czy przez to nie pali? Czy idzie wymienić simering bez rozpoławiania ? No mi się wydaje że kompresję ma bo muszę dobrze na kopniak skakać,ale możecie mi przybliżyć coś o tych zaworach jeśli nie problem   A jeśli chodzi o paliwo to kranik "szczy" jak powinien,gaźnik raczej dobrze złożyłem,chyba że wcześniej ktoś źle składał..No ale wydaje mi się że nawet z gównianą iskrą to by ta świeca była mokra czyż nie? 
				__________________ 
		
		
		
		
	XL 600 R  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
| 
			
			 mistrzu 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,962
				 
Motocykl: RD03 
Przebieg: ? 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 10 godz 21 min 48 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			"Więc chciałem zajrzeć do iskrownika a tam olej"   to dobrze. 
		
		
		
		
		
		
			"domyślam się że nie powinno go tam być" powinien zgaduj dalej 
				__________________ 
		
		
		
		
	Enduro i ADV  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			buahahaha  
		
		
		
		
		
		
			![]() spoko. olej ma być tam gdzie jest. alt pracuje w oleju. tym się nie martw - to nie 2takt. jeśli jest kompresja to nie mam innego pomysłu. pomożecie Pany  ?pytanie kontrolne: CZY kiedykolwiek udało Ci się ją odpalić samodzielnie? pytam bo jeśli się nie wie jak to odpalenie z 'kopa' dużego singla może być karkołomnym zadaniem. to jak było? ![]() co do mokrej świecy: vide wyżej. jeśli nie umiesz porządnie jej kopnąć tylko męczysz się z kompresją to nie zapali w świecie. paliwa też nie pociągnie tyle co trza. matjas 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2011 
				Miasto: Łosice 
					
				
				
					Posty: 24
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 11 godz 29 min 3 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			oj dam rady go przełamać nie bójta się ;p no właśnie odpalałem go samodzielnie,wcześniej kopałem tak samo silnie.No to trzochę mnie uspokoiliście z tym altkiem,znam się tylko na 2T i mnie to zaskoczyło  
		
		
		
		
		
		
			  To może inaczej,ten altek ma dużo mocy więc iskra powinna być dobra. Gdy kopię z całej siły na dekompresatorze to jest taka mała iskra że w komarze lepszą miałem   Albo w tą stronę,na dekompresatorze powinien ciągnąć paliwo tak? i teoretycznie gdybym kopał na dekopresatorze to świeca powinna być mokra? Co do odpalania tego moto to jeszcze się do końca nie nauczyłem jak go palić sprawnie,ale wcześniej jakoś odpalałem.... ;( 
				__________________ 
		
		
		
		
	XL 600 R  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			kop na deko z 10x - powinna być mokra. jeśli nie jest patrz wyżej i kombinuj. 
		
		
		
		
		
		
			matjas 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
| 
			
			 Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;) 
			![]() Zarejestrowany: Jul 2008 
				Miasto: Józefów 
					
				
				
					Posty: 660
				 
Motocykl: R1100GS, LC4 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 58 min 40 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Proponowałbym na początek zmienić świecę. Czasem da się je jeszcze odratować dobrze wygrzewając nad gazem (skuteczne po zalaniu moto). 
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
	Umiesz dobrze tłok ustawić przed kopaniem ? Ja w swojej XLi się zdrowo nawalczyłem z gaźnikami, zanim zaczęła dobrze palić. Ale jak jej podlałem trochę paliwa do komory to zawsze chociaż próbowała zagadać.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Honda XL600R - opinie użytkowników | piotreklodz | Inne - dyskusja ogólna | 5 | 12.05.2012 11:37 |