![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;)
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Józefów
Posty: 660
Motocykl: R1100GS, LC4
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 57 min 31 s
|
![]()
Amorki PDS są przystosowane do pracy bez dźwigni zawieszenia - podpina się je bezpośrednio pod wahacz. Progresja jest realizowana przez progresywną sprężynę i odpowiednią konstrukcję. Jakbyś to wsadził do AT miałbyś progresję^2
![]() To by znaczyło, że nie potrzeba też aż tak twardych sprężyn do tych amorków. Cytat:
http://www.ktmcycles.com/manuals/2003/index.htm pzdr, Adam |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Przegrzebałem te OEMy ktm i wyszło że najlepiej wziać amor od enduro pomiędzy 2002 a 2005. Niestety ale nie udał mi się ustalić skoku tych amorów. Mój amor jest z 97r i chyba deko za długi
Mój WP enduro ma 412mm i jest to model 118S701. Te nowsze WP po 2000r z lc4 enduro o oznaczeniu 1187A03 118Y734 118Y736 118X728 118X729 118X724, jak wszystkie od DUKE i DUKE 2 mają 398mm. Ale to tylko kwestia dziurki w innym miejscu na kościach nowych i tyle ![]() Bardziej należy skupić uwagę na to że przy 320mm skoku to tylna opona wydrze nam dziurę w dupie ![]() Afryka ma 220 skoku. Tak na szybko to policzyłem. 250 wejdzie, 260 wejdzie, 275 też. A te ze skokiem powyżej to już cza tył podnosić o te kilka cm względem serii. Czy np Majki jeśli chcesz podwyższać tył dalej to masz większy wybór. W każdym razie te starsze mają większy skok jak pisze Freakrider ![]() ![]() Ostatnio edytowane przez Dzieju : 24.03.2013 o 08:02 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
...już nie taki świeży
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Pawłowice - okolice
Posty: 797
Motocykl: 1090R; 350EXC; 690R;
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 16 godz 9 min 45 s
|
![]() Cytat:
Akurat oddaje amor z AT do naprawy i z ciekawości sobie zmierzyłem ile się wysuwa ta "chromowana rurka" ![]() Czyli jednak układ PRO LINK (długość kości) decyduje o skoku zawieszenia a nie tylko parametry amortyzatora. Cosik mi się wydaje, te wszystkie amory od LC4 niezależnie od tego czy enduro czy DUKE są o bardzo zbliżonych parametrach, jak nie tych samych. Ktoś mnie wyprowadzi z błędu i rozwieje wątpliwości? Krytykę przyjmę na klatę ![]() Dlaczego to pisze, ano chciałbym zanabyć pewien tylny amor WP. A z numerków wynika ze jest od DUKA i tu mam dylemat czy kupować czy szukać dalej od enduro (zmniejszać skoku w AT nie chcę, a wręcz przeciwnie ![]() Ostatnio edytowane przez bartol : 08.04.2011 o 09:50 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
![]() Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 8 min 6 s
|
![]()
Na to właśnie wygląda, z tym, że od Duke'a ma najmniejszy skok na tłoku amora. Zapewne są jakieś małe różnice między amorami, ale większość skoku jest realizowane przez system dźwigni przy wahaczu. Dlatego też ciężko określić jak dany amor się będzie zachowywał w innym moto.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
...już nie taki świeży
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Pawłowice - okolice
Posty: 797
Motocykl: 1090R; 350EXC; 690R;
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 16 godz 9 min 45 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
![]() Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: Bolesławiec
Posty: 109
Motocykl: RD03
Przebieg: 64000
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 14 godz 45 min 13 s
|
![]() Cytat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
regeneracje tylnego amora | bartol | Rama, zawieszenia, napęd | 15 | 01.09.2012 17:27 |
Poszukuję amora tylnego do RD 03 | Tatuś | Wszystko dla Afryki | 2 | 23.09.2011 17:38 |
Szukam tylnego amora. | Lepi | Rama, zawieszenia, napęd | 9 | 02.09.2011 14:40 |
Demontaż tylnego amora. | mrdracul | Rama, zawieszenia, napęd | 3 | 11.03.2011 12:31 |