![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
11110111101
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Wrocław
Posty: 167
Motocykl: RD07
![]() Online: 4 dni 3 godz 16 min 28 s
|
![]()
widze że kolega Wójcik zignorował rady (słuszne) o liczniku rowerowym
![]() można to kupić np w motoracerze, sklepatv.pl lub allegro. Tripmaster to największa porażka Afryki... pożal się boże liczniki kilometrów które zerują się po 999.9km i zegarek to wszystko co się dostaje... licznik rowerowy ma naprawdę więcej funkcji a w dodatku jest duzo lżejszy i ładniejszy.
__________________
Lukasz, LC8, było RD07'93 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Administrator
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Poznań
Posty: 1,142
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 miesiąc 6 dni 9 godz 43 min 44 s
|
![]() Cytat:
pozdr, laska |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Raczyce/Wrocław
Posty: 2,012
Motocykl: RD04
Przebieg: 3 ....
![]() Online: 1 miesiąc 21 godz 56 min 54 s
|
![]()
Tak się składa że stoją u mnie w garage dwa RD04 jeden z tripem , drugi bez - oryginalne nie jakieś tam przeróbki. Był taki rok 91 i chyba 92 w którym montowano już tripa
![]() konieczne przerobki w starej wersji impulsa...coś tam trudne słowo, końcówki do zasilania tripa trzeba dorobić liczniki mniejsze niż w straej wersji więc trzeba kupić od RD07 stelaż na tripa i stelaż na liczniki inne niż w RD04 starej !!! wymiana na 7mkowe lub żeźba ![]() Ja stosuję licznik rowerowy jako najlepsze rozwiązanie - jedynym problemem jest zalanie ( tak jest u mnie) czujnika ( magensu ) w tarczy hamulcowej ( tak miałem jak kupiłem motor) - ale są tez inne rozwiązania na dziś pewnie coś by się dorobiło PO za tym możesz pokupować już całkiem hamerykańskie wynalazki z licznikami i obrotomierzami , voltomierzami itd.... A jeśli chcesz mieć woltomierz to poszperaj w wątkach RAFWRO on montuje voltomierz w cyferblacie taki jajcarski co się ładnie świci i pokazuje co trza... A po za tym stara dobra zasada: jak chodzi to nie ruszaj ...
__________________
AKTUALNIE SZUKAM PRACY!!! ale nadaję się tylko na szefa ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Administrator
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Poznań
Posty: 1,142
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 miesiąc 6 dni 9 godz 43 min 44 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Gdynia/Warszawa
Posty: 123
Motocykl: RD04
Przebieg: 70000
![]() Online: 4 dni 13 godz 57 min 15 s
|
![]()
ok dzieki. musze przynac zemnie przekonaliscie ;-)
__________________
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Tripmaster | barteksiedlce | Układ elektryczny i zapłonowy | 3 | 05.07.2013 11:39 |