![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#14 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Duszniki Zdrój
Posty: 27
Motocykl: SuperTerefere
![]() Online: 7 godz 32 min 47 s
|
![]()
Jak dowiodły testy przeprowadzone na zlocie Marqusowym i anakee (jakie mam z przodu) i tourance (nawet przewymiarowane do 150/70 jak na moim tyle) trzymają na suchym asfalcie aż do darcia podnóżkami o asfalt - puszczają dopiero w momencie dotknięcia asfaltu gmolami
![]() ![]() ![]() Na mokrym asfalcie redukcja w zakręcie potrafi touranca lekko "zerwać", ale guma od razu łapie z powrotem, przednie anakee jakoś nawet nigdy nie dawało znać, że chce się ślizgać (a kilka lat już ma, bo kupione jako leżak). Testowe zarzuty wobec anakee sprowadzały się w różnych testach do mniejszej stabilności w zakrętach spowodowanej miękką, a dość wysoko nadlaną częścią "wypustek" bieżnika. Tyle, że anakee w testach porównywano z typowymi szosówkami, gdzie bieżnik to jedynie lekkie nacięcia, a do tego mniejsza stabilność dotyczyła raczej ciężkich moto (właśnie w rodzaju viadra). Pewnie tourance są stabilniejsze, bo tam bieżnik jednak nie może "wychylać się" jak przy anakee i jest twardszy (za to przebiegi słuszniejsze). Ta niższa przyczepność michałów, to im wyszła chyba na oleju ![]()
__________________
SuperTerefere |
![]() |
![]() |