![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
mistrzu
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 6 godz 53 min 3 s
|
![]()
to i ja zapodam swój sposób:
1. Afryka - na dłuższe wycieczki/ wyprawy. leczy moją psychike poprzez stałą gotowość do przygody 2 Suzuki drz - do wycieczek enduro i upalania po krzakach. (Mieszkam w Wawie więc moto musi mieć homologację żebym w teren dojechał) 3 Skuter -konieczność, używany codziennie , parkowany pod blokiem. Przebieg 4 krotnie większy niż w pozostałych pojazdach razem wziętych.
__________________
Enduro i ADV |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
|
![]()
Co do tuningowania silnika Afry to faktycznie, można próbować wydusić dodatkowe kuce, ale to będą kosztowne kuce... aczkolwiek sama zabawa w tuning to fajna sprawa, no najgorsze jest to, że tak już bywa że co fajne to kosztuje ciężką kasę... no bo zawsze istnieje takie ryzyko, że podczas prób i doświadczeń endżin można zajechać i koszty się podwajają... Jeśli chcemy miec duże mocne enduro do podróży i dzidowania po lesie, to only LC8... albo kombinować z przeszczepem mocniejszego endżina do Afry... albo sprzedać Afrę i kupić np. Tenere i wpakować endżyn TDM , w rozsądnych cenach chodzą Triuphy Tigery osiągi powalają, prześwit konkretny, dopracować zawiechy i Afrę wciągamy nosem, mozna też poszukać jakieś inne moto i zaadaptować do swoich potrzeb ( wklejałem już fotki przy okazji innego wątku) ... wszystko to okaże się chyba tańsze od tuningowania Afry... bo paradoksalnie Afra jest kosztowna do tuningu... w stanie fabrycznym osiągi silnika i rezerwy zawieszeń ładnie współgrają, z kolei jak ulepszysz zawiechę, to okazuje się, że silnikowi brakuje ognia... z drugiej strony jak zrobisz mocny silnik ( co pociągnie fortunę) to odczujesz braki zawiechu.. i znowu potężną kasę trza wyłożyć... zatem łatwiej znaleźć moto z mocnym silnikiem i skupić się na podwoziu i zawieszeniu... taniej wyjdzie.
Ostatnio edytowane przez Dzieju : 03.03.2010 o 22:32 |
![]() |
![]() |