18.09.2022, 02:32
			
			
		 | 
		
			 
			#11
			
		 | 
	
	
			
			
			
			
			
			
				
 
				Zarejestrowany: Jun 2013 
				Miasto: Ostrów Mazowiecka 
					
				
				
					Posty: 1,534
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze
  
				
				
				
				 
Online: 3 miesiące 2 dni 13 godz 34 min 23 s 
				      
			 
	 | 
	
	
	
		
		
			
			
				 
				
			 
			 
			
		
		
		
			
			
	Cytat: 
	
	
		
			
				
					Napisał  zylek
					 
				 
				A ja się zastanawiam nad zawieszeniem, jednak! Napisałem, że nie mam uwag do fabrycznego zawiasu, ale jednak mam. Skoków z przodu niby nie domykam, ale przy szybkiej jeździe przez nasypane na drodze garby, jak jestem trochę spóźniony z gazem to odbija tył i moto leci do przodu. 950 super enduro przelatuje na równym gazie bez problemu. Natomiast przy dodaniu gazu, tył mi się domknął 2-3 razy przy większych chopkach. Może sprężyna i setting by rozwiązały sprawę!? Po drugie jednak te 250mm nie pomaga przy technicznej jeździe i czasem zwisnę na kłodzie przez która 950 se  przelatuje. Przy podobnych skokach, prześwit w huśce jest jakby mniejszy. Zastanawiam się nad podniesiem o 25-30mm motonga. Znalazłem takie opcje: przód sprężyny, spacery i rurki łączące regulację z głowicą od EXC daje 285mmm skoku podobno, np  tu. Na tył nie znalazłem patentu, tylko gotowy   amortyzator od Tractive. Firmę chwaliło kilka osób z forum. Robią dla turatech. Ile to jest lepsze, i czy w ogóle, od zwykłego WP XPlore, nie wiem. Będę chyba rozkminiał  
			
		 | 
	 
	 
 
Odszukaj namiar na Łukasza Kurowskiego. Dziś pisał na FB, ze będzie brał się z mody zawiasu 690/701. W przypadku tego co robi do 790/890 to jest to dobra opcja. Tańsza przy okazji niż kupno nowego amora i wkładów.
		  
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
	
		
 
		
		
		
		
		 
	 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |