| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#32 | |
| 
			
			 Krzychuuu 
			![]() Zarejestrowany: Sep 2020 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 25
				 
Motocykl: Honda XR 400 
				
				
				 
Online: 22 godz 33 min 27 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Uzytkuje gpsmap 66s od pół roku, dużym plusem jest wyświetlacz który bez problemu jest czytelny nawet w pełnym słońcu, choć mógłby być trochę większy Dwa akumulatorki AA wystarcza na ok 8godz ciągłego korzystania z wyłączonym oszczedzaniem energii. W moim przypadku nawigacja wyłącza się lub zawiesza podczas korzystania z wytyczonej trasy lub z wgranego tracka. Zrobiłem hard reset i wgrałem nowy soft, zobaczymy jak będzie. Jak nadal będzie problem, to nawigacja jedzie na reklamację. Jeśli chodzi o mocowanie w uchwycie, to w 66 mamy plastikowa szynę z tyłu obudowy, natomiast na kierownicę jest również plastikowy uchwyt, po pół roku jazdy mocowanie trochę się wyrobiło od wibracji i jest luźniejsze niż na początku. Jak na razie nie spotkałem się z innym sposobem mocowania na motocyklu, starszy model 64 miał dedykowany solidny uchwyt "koszyczek" touratech'a. W 66s brakuje mi wytyczania tras gruntowych, jak to jest np. w osmandzie. Nie mam porównania ze starszymi modelami. Ale za 1600zl można wymagać trochę więcej od urządzenia.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |