![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#5 |
![]() |
![]()
Fajnie ze odzywa się ktoś z propozycja z dołu budżetu. Sam używam 60csx i wciąż uważam ze ta wiekowa navi się broni.
Co do planowania to po latach wracam do offu ale kiedyś... kiedyś używałem z bardzo dobrym skutkiem GoogleEarth w opcji zdjec lotniczych nie wiem jednak jaka funkcjonalność pozostała w GE po tych wszystkich latach. Przeniesienie danych z GE do gpx zapewniało dokładność do 10m Max co w większości przypadków wystarcza aż nadto. Wada 60tki jest niewielki ekran... kiedyś był wystarczający ale to było 13 lat temu. Ech... Nie planuje zmiany 60tki na nic innego bo twierdze ze to urządzenie kultowe i zaden z nowszych ręczników nie zapewni mi nic nowego wartościowego dla mnie. Używam na piechotę, na rowerze i czasami nawet w aucie dla szpasu. Problem jest tylko wtedy kiedy nawiguje się turn by turn i człowiek się pomyli w skręcie. Ponowne przeliczenie trasy trwa długo. Bardzo ![]() Jedyne co chodzi mi po głowie jako zmiana do drki jeśli się polubimy to Trailtech Voyager gen 1. Chce inny kokpit i tak wiec w tym moto przewiduje kiedyś taki zakup. 60tki i tak najczęściej używam jako wskaźnika na mapie. Tyle ode mnie. Jeśli ktoś chce spróbować to za 500 Max można kupić śliczna sztukę i cieszyć się tym czego nie zaoferuje zaden telefon. M
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |