![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Kraków
Posty: 30
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 18 godz 5 min 42 s
|
![]() Cytat:
Prekaźniki które widziałem były duzo większe i miały więcej "wyjść"/"wejść". Acha, zapomniałem dodać, jestem elektronicznym imbecylem. Lepi, widze ze kumasz czacze. Czy mozesz mi podać numery, symbole części które trzeba tam wlutowac? jaka to dioda, na ile wat itp i co to jest to małe czarne. A moze wlutować w to zwykły przekaźnik taki duży, co to go widziałem jak zakładałem manetki grzane) i wypuścić go grześ wyżej w okolice airboksu czy przedniej lampy? Z góry dziekuję Lutować potrafię, zdjęcie jest wiec pewnie sobie poradzę. Jestem przed wyjazdem i moze warto się zainteresować tematem przed szkodą ![]()
__________________
KTM 950 Adventure S 2003 Ostatnio edytowane przez BASSRIDE : 18.05.2009 o 18:27 Powód: bez |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przeróbka pompy paliwa bez przekaźnika, 2 elementy, działa :) | pekos1988 | Uklad paliwowy i wydechowy | 23 | 19.03.2013 21:26 |
O-ring pompy paliwa | banditos | Uklad paliwowy i wydechowy | 1 | 26.03.2011 12:05 |
czy to przekaźnik pompy paliwa? | MChmiel | Układ elektryczny i zapłonowy | 4 | 04.05.2010 22:33 |