Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 26.05.2015, 08:24   #8
piotr_3miasto
 
piotr_3miasto's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Gdańsk Olszynka
Posty: 484
Motocykl: RD07
piotr_3miasto jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 3 tygodni 4 dni 9 godz 24 min 7 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał mishieck Zobacz post
Jak będziesz zakładał regler to załóż używkę z trampka 650. Jest mosfetowy, nie psuje się, na allegro czasem nawet za 50 zł

Czyli to jest recepta na jedną z podstawowych bolączek afryk?
Ten mosfetowy nie posiada żadnych wad? Pytam na zapas, bo nie znam dnia, ani godziny, kiedy stanę z problemem "twarzą w twarz".

Załapałem z małym opóźnieniem, że to porada dla zimnego. Czyli do trampka, a do afryki ten regler również parametrami przypasuje?

Ostatnio edytowane przez piotr_3miasto : 26.05.2015 o 08:29
piotr_3miasto jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:22.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.