![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2014
Miasto: Gdynia
Posty: 582
Motocykl: RD07
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 11 godz 36 min 30 s
|
![]()
A akumulatory nie sa bezobslugowe,ja do swojego nie zagladalem od 3 lat i jakos dziala.
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
trampkarz emeryt
![]() |
![]() Cytat:
![]() Ale do rzeczy: Nowa Yuasa nie pomogła. Tzn. kręci jak wściekła, ma zdecydowanie większą moc, mniejsze spadki napięcia przy odpalaniu itp. Natomiast problem odcinania ładowania nie zniknął. Podmieniłem zatem regler - miałem używkę z PD10, i jest OK, problem ustąpił. Natomiast niepokoi mnie ładowanie - przy stabilnej jeździe ok 5 tys obr wynowi 14,4V, jak mam 3 tys rpm to 14,5-14,6V. Myślę że to za dużo - ostatni regler zanim padł zawsze dawał stabilne 14,3V przy 5k rpm a i tak akumulator się wygotował... Bez świateł to było 14,8V a momentami nawet 15,0V, za dużo.. A jakie wartości są u Was? Szukać kolejnego regulatora? Zasadniczo już postanowiłem kupić regler z 650-tki. Ostatnio edytowane przez zimny : 31.05.2015 o 21:08 |
|
![]() |
![]() |