A ja się zastanawiam nad zawieszeniem, jednak! Napisałem, że nie mam uwag do fabrycznego zawiasu, ale jednak mam. Skoków z przodu niby nie domykam, ale przy szybkiej jeździe przez nasypane na drodze garby, jak jestem trochę spóźniony z gazem to odbija tył i moto leci do przodu. 950 super enduro przelatuje na równym gazie bez problemu. Natomiast przy dodaniu gazu, tył mi się domknął 2-3 razy przy większych chopkach. Może sprężyna i setting by rozwiązały sprawę!? Po drugie jednak te 250mm nie pomaga przy technicznej jeździe i czasem zwisnę na kłodzie przez która 950 se  przelatuje. Przy podobnych skokach, prześwit w huśce jest jakby mniejszy. Zastanawiam się nad podniesiem o 25-30mm motonga. Znalazłem takie opcje: przód sprężyny, spacery i rurki łączące regulację z głowicą od EXC daje 285mmm skoku podobno, np 
tu. Na tył nie znalazłem patentu, tylko gotowy 
 amortyzator od Tractive. Firmę chwaliło kilka osób z forum. Robią dla turatech. Ile to jest lepsze, i czy w ogóle, od zwykłego WP XPlore, nie wiem. Będę chyba rozkminiał
	Cytat:
	
	
		
			
				
					Napisał  rumpel
					 
				 
				
			
		 | 
	
	
 
Mam i jest szczelny. Ale . . . Uszczelka się odkleiła po potraktowaniu smarem a potem zmywaczem do filtrów. Jest przyklejona na zwykłą taśmę dwustronną na moje oko. W ogóle się rozciągnęła jakoś. Skróciłem i przykleiłem na żywicę. Wytrzymało 2a czyszczenia, mimo, że smarowałam silikonowym, żeby nie prowokować degradacji. Teraz  dociąłem z uniwersalnej uszczelki piankowej i zamontowałem bez smarowania. Zobaczymy. Generalnie uszczelka to słaby punkt tego filtra i trzeba uważać, ale filtruje lepiej niż ori papierowy! Btw nie kupuj od nomad, oni nic nie maja na stanie. Będziesz czekał w uj długo.