![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,041
Motocykl: RD03
![]() Online: 2 tygodni 4 dni 12 godz 17 min 23 s
|
![]()
2007 rok Lc8 990 Adventure ma już nowego Oberona /stary siłownik-wysprzęglik ewidentnie się skończył - dostała się wilgoć i skorodował trzpień czego efektem było uszkodzenie oringa i spierd... płynu hydraulicznego w kierunku do silnika czyli de facto zupełny brak sprzęgła co kilkadziesiąt kilometrów/, odpowietrzenie wykonane raczej poprawnie wszystko niby szczelne ale po dłuższej jeździe-rozgrzaniu pojawił się efekt "ciągnięcia". Moto na jedynce i wciśniętej klamce cały czas delikatnie "ciągnie" z nasilaniem efektu w miarę zwiększania obrotów, próba przepychania moto na biegu z wciśniętą klamką do wykonania ale czuć wyraźny opór, biegi wchodzą precyzyjnie choć przy redukcjach mam wrażenie, że jest delikatnie "ciężej" /tak jakby nie do końca "wysprzęglało"/. Sprzęgło słychać w normie więc kosz wygląda na całkiem zdrowy. Pytanie do znawców tego systemu - jest tam jakaś regulacja
![]() ![]() ![]() ![]() Ps. Nie ma dramatu ale temat nie daje spokoju a czasu teraz sporo. |
![]() |
![]() |