Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 28.01.2010, 17:04   #19
SzymonBBI
Czeladnik
 
SzymonBBI's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Bielsk Podlaski
Posty: 449
Motocykl: RD04 HRC
SzymonBBI jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 2 tygodni 4 dni 11 godz 3 min 23 s
Domyślnie

Diabeł tkwi w szczegółach...
W RD07A tulejka z gwintem na którą nakręca się nakrętki napinające sprężynę jest zablokowana przez dwa elementy na stałe przyspawane/przygrzane do amora.
W RD04 i RD07 jest problem z zamontowaniem napinacza gdyż tuleja z gwintem jest bezpośrednio przyspawana do amora i nie ma jej jak przesunąć. Jedynym wg mnie sensownym rozwiązaniem tej sytuacji jest dorobienie krótszej sprężyny (kto i za ile?) lub spuszczenie gazu, i przyspawanie drugiej, wyższej tulei z kołnierzem, i ponowne nabicie gazu do amora (tylko gdzie i kto mi go nabije?). No i tak to wyglada. Ma ktoś inne sensowne i tanie pomysły?
SzymonBBI jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Hydrauliczny/Ciśnieniowy czujnik stopu KML Układ elektryczny i zapłonowy 16 26.01.2014 21:24


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:11.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.