![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Sewo, łańcuchy rozrządu w AT mają takie warunki pracy że nie mają o co obcierac. od wałka do wału mają plastikową szyne, jak sie skończy napinacz (200 000km) to po kolejnym 100 000km moga tylko zacząc obierac o siebie. ten idący w góre o ten idący w dół. prędzej moze obcierac jakis łańcuch od olejowej pumpy. nie daj sie naciagac na zbedne koszty. pozdrav
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
stan rozrządu | Michał | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 98 | 18.12.2014 22:52 |