![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
księgowy...
![]() |
![]()
To może ja Cię oświecę Ropuszku.
Oryginalne przełożenie jest 16/45 i jest niezłe, ale ja metodą prób i błędów stwierdziłem, że 16/46 jest lepsze(mnie lepiej odpowiada) motor jest bardziej dynamiczny i dokręca się do odcięcia(ok.185km/h).Natomist 17/45 to porażka motor wół i jeździ tylko ok.175/h przy trochę mniejszym zużyciu paliwa, oczywiście jadąc po asfalcie bardzo spokojnie. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zębatka przednia 17 | imbryk | Wszystko dla Afryki | 29 | 12.03.2013 11:08 |