Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 17.01.2010, 13:04   #1
MOTOMYSZA
 
MOTOMYSZA's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: B Y D G O S Z C Z
Posty: 604
Motocykl: KTM ADV 990 "S"
MOTOMYSZA jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 21 godz 48 min 30 s
Domyślnie

Cześć Repsol.
Sorki że tyle czasu to trwało ale wcześniej nie trafiłem na Twoje pytanie.
A do rzeczy: Moje osłony-harmonijki na rurach amora, które mam założone to nie są te oryginalne z Afri jak fabryka dała, tylko akcesoryjne dokupione PROGRIP'y. One wystarczyły o tylo o ile, tzn nie mam ich dosuniętych do samej góry-zostawiłem tak ok 1-2 cm poniżej dolnej półki amortyzatora.Ale wygląda to przyzwoicie.
A co do patentu z samym przedłużeniem rur nośnych przez dłuższe-wyższe korki oraz propozycją zastosowania przez Ciebie dodatkowych wzmacniających zewnętrznych nakładanych rur, to muszę przyznać ,że też o czyms takim myślałem. Tylko najpierw chciałem zobaczyć jak się sprawdzi patent dłuższych korków, a jeśli by nie dał rady to wtedy chciałem zastosować nakładane tuleje. Na szczęście patent się sprawdził
Nic się nie wyluzowało , nic nie cieknie, gwinty OK.
POZDRÓWKO!
PS. REPSOLu, a teraz swoją nową Africe będziesz też malował w Repsola? Pytam tylko z ciekawości, ale muszę przyznać że jakiś czas temu też mi bardzo ten pomysł chodził po głowie, i dużo się naszukałem Afric pomalowanych w te barwy na zagranicznych forach

Ostatnio edytowane przez MOTOMYSZA : 17.01.2010 o 13:09 Powód: Dopisek tekstu
MOTOMYSZA jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17.01.2010, 17:48   #2
MOTOMYSZA
 
MOTOMYSZA's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: B Y D G O S Z C Z
Posty: 604
Motocykl: KTM ADV 990 "S"
MOTOMYSZA jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 21 godz 48 min 30 s
Talking

Siemka Wszystkim!
Myśmy się z Majkim skontaktowali na , więc On już te moje odpowiedzi zna na pytania z 19.11.2009, ale uznaliśmy ,że warto to wkleić do FORUM bo się może komuś jakiś szczegół przydać,więc robię: [kopiuj i wklej]

-tak, korki są ponawiercane wewnątrz celem odchudzenia, bo po co takie ciężkie klamoty by miały zostać. Pozostały tylko takie ranty jak w oryginalnych korkach tych z alu, na których opierają się sprężyny.

-pytasz ile mnie to wyniosło? Mi akurat w tych sprawach ostro pomaga mój Ojciec który już co prawda na emeryturze , ale kiedyś pracował w zakładzie na tokarkach -szlifierkach , i pozostały mu jakieś znajomości u ludzi,. Więc jak coś to gadam z nim, robimy wstępny projekt + rysuneczek techn. i reszte to już On załatwia.Mnie więc wyniosło to równe 0 zł

-pytasz, czy po podwyższeniu amora coś mi nie haczy? Nic takiego się nie dzieje, a podniosłem sporo bo cały moto o +/-8cm
A elementy ślizgowe na wahaczu to dopiero dokładnie oblookam sobie w najbliższym tygodniu. Ale nic tam nie chałasowało więc powinno też być OK.

-zębatki z przodu nie zmieniłem ,ale jak mi ten kpl napędowy padnie to niewykluczone, że z przodu będzie większa zębatka

-co do bocznej stopki, to nie przypasowywałem od niczego innego. Po prostu przeciąłem i wspawałem odpowiednio długi brakujący kawałek i pomalowałem proszkowo na czarno i spokuj.
Jak jakieś jeszcze pytanka to wal też na , bo na forum to czasem jeden temat przysłoni drugi i już można przegapić.

POZDRWÓDKA znaczy się POZDRÓWKA dla WSJECH

Ostatnio edytowane przez MOTOMYSZA : 17.01.2010 o 17:49 Powód: dopisek
MOTOMYSZA jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17.01.2010, 21:25   #3
Artuditu
Road legal
 
Artuditu's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Stolicstan
Posty: 1,324
Motocykl: AT Rd07 93r mud fighter
Przebieg: kręcony
Artuditu jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 2 dni 6 godz 6 min 24 s
Domyślnie

Dwie kwestie jeszcze. O oryginalnych przewodach hamulcowych zapomnijcie. Nie starczą. Druga sprawa to linki gazu. Też problem będzie. Mam u siebie wstawione podwyższenie kiery i przy skręceniu kiery w prawo nie odbija mi manetka.
__________________

Artuditu jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Podwyższenie kierownicy arturro007 Rama, zawieszenia, napęd 14 13.05.2015 12:27


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:07.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.