![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#19 |
Administrator
![]() |
![]()
Temat zmiany przełożeń był już wałkowany i wyszło że oryginalne są najbardziej trafione, uniwersalne i optymalne pod względem szybkości i zużycia paliwa.
Zmiana pogarsza zamiast poprawiać, ale jak Rambo wspomniał jak ktoś chce po swojemu eksperymentować to czemu nie.....może sobie porzeźbić. zmniejszenie tylnej o 3 zęby powoduje katastrofę z pełnym ładunkiem ( 2 osoby, kufry itp) przy wyprzedzaniu czy po górkach. AT nie ma czym ciągnąć , spada maksymalna i podskakuje zużycie. Nie kombinował bym więcej niż 1 ząb mniej na tylnej lub 2 jeśli latamy bez pełnych ładunków , ale czy warto? to już indywidualna sprawa każdego.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zębatka przednia 17 | imbryk | Wszystko dla Afryki | 29 | 12.03.2013 11:08 |