Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 27.05.2008, 22:28   #1
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,929
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 4 dni 19 godz 42 min 28 s
Domyślnie

ano ciekawe , czy lepiej zrobić czy znaleźć drugi silnik( pytanie tylko czy będzie dobry?)

Pogrzebałem na stronce pewnego niemieckiego sklepu i wyszło tak z grubsza, pierścienie,uszczelki pod głowice , uszczelki pod cylindry i uszczelniacze ok 750zł. Pewnie coś tam jeszcze było by potrzebne ale orientacyjna kwota tyle wychodzi.
__________________
AT03

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 28.05.2008 o 21:53
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.05.2008, 07:32   #2
Vooytas
status-TAK stan cywilny-TAK....
 
Vooytas's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2006
Miasto: Mikołów
Posty: 1,219
Motocykl: K750
Przebieg: Tak,
Vooytas jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 1 dzień 12 godz 22 min 48 s
Domyślnie

No to troche grosza jest.... przynajmniej dla mnie. Chyba przejde na mineralny narazie i będę z bańką jeździł. I powoli zbierać kasę na tajle.
Dzięki bardzo za odp.
Vooytas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 27.07.2008, 22:11   #3
Dejvid
 
Dejvid's Avatar


Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Wałbrzych
Posty: 154
Motocykl: RD04
Przebieg: 99999
Galeria: Zdjęcia
Dejvid jest na dystyngowanej drodze
Online: 18 godz 1 min 33 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Vooytas Zobacz post
No to troche grosza jest.... przynajmniej dla mnie. Chyba przejde na mineralny narazie i będę z bańką jeździł. I powoli zbierać kasę na tajle.
Dzięki bardzo za odp.
Hehe no to faktycznie chyba juz lepiej lać ten olej. Przez 20tys km wyjdzie 8 litrów oleju jak Ci spala powiedzmy 0,4L / 1000km co daje dwa baniaczki oleju a więc 140zl Takze jak nie zamierzasz zrobic ponad 100tys km tym motorem to nie ma co robic remontu silnika

PS. A nie da się wymienic uszczelniaczy zaworowych bez zdejmowania czapy? Ponoć są jakies metody, nie wiem jak to wyglada, że szybko i sprawnie wymieniaja uszczelniacze poprzez samo odpięcie zaworu który potem opiera się o tłok... To byloby zaoszczedzenie czasu pracy i kosztu (uszczelka pod czapkę).
__________________
Pozdrawiam
Dejvid jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.07.2008, 09:51   #4
Vooytas
status-TAK stan cywilny-TAK....
 
Vooytas's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2006
Miasto: Mikołów
Posty: 1,219
Motocykl: K750
Przebieg: Tak,
Vooytas jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 1 dzień 12 godz 22 min 48 s
Domyślnie

Myśle że można zrobić kruciec ze starej świecy i podpiąć sprężone powietrze żeby podtrzymać zamknięty zawór, w samochodach sie sprawdza.
Vooytas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Olej silnikowy ltd454 Regularne czynności serwisowe 222 15.05.2022 20:56
olej w prądnicy((( vinc18 Układ elektryczny i zapłonowy 12 17.02.2014 13:44
Olej w airboxie zbys Uklad paliwowy i wydechowy 4 02.11.2012 21:52
olej do olejarki bukowski Wszystko dla Afryki 10 12.07.2010 23:59


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:50.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.