Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Husqvarna 701

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary Wczoraj, 16:58   #561
dakarowy


Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Tak trochę z Północy
Posty: 21
dakarowy jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 6 dni 1 godz 33 min 38 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Artek Zobacz post
..a bez amora skrętu to już proszenie o kłopoty...
Nie demonizowałbym 😜
Owszem, pewnie gdzieniegdzie.. w piasku.. łatwiej, ale bez przesady.


Wysłane z mojego SM-S936B przy użyciu Tapatalka
dakarowy jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary Wczoraj, 17:06   #562
rrolek

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: a raczej wieś
Posty: 1,636
Motocykl: z lekkim adhd
rrolek jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 4 dni 9 godz 8 min 17 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Artek Zobacz post
Wierzę w działanie power box-ów.
I lubię zobaczyć kreski z hamowni

Jak pamiętam to temu silnikowi niczego nie brakowało poza efektami dźwiękowymi.
No i nie dało się nim taś taś po wsi latać.
HUZARIA! a bez amora skrętu to już proszenie o kłopoty...

Fajnie (także cenowo) miał to kove 450 chyba zrobione. Kupujesz moto i za grosze dostajesz komin tytanowy i komp na euro4.
Tu euro5 i ECU zakodowane, więc te powerboxy można sobie wiadomo co (chyba,że to rocznik 2019)
Po flashu ECU można taś taś po wsi i nie ma dziury w średnich.
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie.
rrolek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary Wczoraj, 17:31   #563
Artek
Wylizał się
 
Artek's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Nov 2012
Miasto: Ze wsi jestem w ZMY
Posty: 3,299
Motocykl: Tmax 500+e-rewer.
Artek jest na dystyngowanej drodze
Online: 8 miesiące 19 godz 11 min 39 s
Domyślnie

To w takim razie mój GasGas od nowości przy próbie rozpędzania powyżej 120 km/h chciał mnie zabić wpadając w shimmy

Ten brak taśtaś wynikał także z proporcji fitłoka do skoku.
Ale przyznać muszę, że fajnie się na nim "regulowało emocje" w tym krótkim romansie.

Ostatnio edytowane przez Artek : Wczoraj o 23:37
Artek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary Wczoraj, 17:40   #564
rrolek

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: a raczej wieś
Posty: 1,636
Motocykl: z lekkim adhd
rrolek jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 4 dni 9 godz 8 min 17 s
Domyślnie

Z shimmy prawda. Mnie rozbujało wprawdzie tylko raz i przy jakiś 90 km/h, ale: wysoki błotnik, zawirowania powietrza za ciężarówką którą chciałem bujnąć, opony kostka i ciśnienie jakieś 0,6 było, niewyważenie koła 80g (jak się potem okazało), generalnie słabe wolne tłumienie dobicia w tym widelcu (tak, tak, po trosze i te rzeczy mają wpływ na niestabiność)
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie.
rrolek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary Dzisiaj, 10:30   #565
zylek
 
zylek's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2017
Miasto: Helvetia (BL)
Posty: 487
Motocykl: CRF1000L, H701 E, betinka 300RE, Tryplak 765
Przebieg: 43kkm +
zylek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 22 godz 26 min 33 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Artek Zobacz post
To w takim razie mój GasGas od nowości przy próbie rozpędzania powyżej 120 km/h chciał mnie zabić wpadając w shimmy
shimy to zazwyczaj zła geometria, a nie błotnik wysoki, oczywiście do jakiś rozsądnych prędkości a nie "bo pójdzie 180". Ja bym sprawdził czy tył nie jest przeładowany względem ustawienia zawieszenia (SAG). Jak ważysz więcej niż 85kg a jeszcze jesteś wysoki, przez co siedzisz bardziej z tyłu, to może konieczna być wymiana sprężyny, bo jak nakręcisz preload żeby sag z kierownikiem był ok, to statyczny może być nieobecny. Jak tył ok, to może pomóc zluzowanie zawieszenia/koła z przodu i dokręcenie wg momentów. Już słyszałem, że nie takie opony, że amor skrętu koniecznie, a po ustawieniu wszystkiego jak należy motor szedł jak po sznurku. Amor skrętu przy powtarzających się shimah na asfalcie, to dla mnie maskowanie problemu, bo co z tego że pójdzie prosto na asfalcie, jak zawias nie będzie robił na podjeździe!? A akurat ten motor jest dość czuły na balans tył przód
zylek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:57.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.