|
|
#561 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Tak trochę z Północy
Posty: 21
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 6 dni 1 godz 15 min 48 s
|
|
|
|
|
|
|
#562 | |
![]() |
Cytat:
Po flashu ECU można taś taś po wsi i nie ma dziury w średnich.
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. |
|
|
|
|
|
|
#563 |
|
Wylizał się
![]() |
To w takim razie mój GasGas od nowości przy próbie rozpędzania powyżej 120 km/h chciał mnie zabić wpadając w shimmy
Ten brak taśtaś wynikał także z proporcji fitłoka do skoku. Ale przyznać muszę, że fajnie się na nim "regulowało emocje" w tym krótkim romansie. Ostatnio edytowane przez Artek : Wczoraj o 23:37 |
|
|
|
|
|
#564 |
![]() |
Z shimmy prawda. Mnie rozbujało wprawdzie tylko raz i przy jakiś 90 km/h, ale: wysoki błotnik, zawirowania powietrza za ciężarówką którą chciałem bujnąć, opony kostka i ciśnienie jakieś 0,6 było, niewyważenie koła 80g (jak się potem okazało), generalnie słabe wolne tłumienie dobicia w tym widelcu (tak, tak, po trosze i te rzeczy mają wpływ na niestabiność)
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. |
|
|
|
|
|
#565 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2017
Miasto: Helvetia (BL)
Posty: 487
Motocykl: CRF1000L, H701 E, betinka 300RE, Tryplak 765
Przebieg: 43kkm +
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 22 godz 1 min 26 s
|
shimy to zazwyczaj zła geometria, a nie błotnik wysoki, oczywiście do jakiś rozsądnych prędkości a nie "bo pójdzie 180". Ja bym sprawdził czy tył nie jest przeładowany względem ustawienia zawieszenia (SAG). Jak ważysz więcej niż 85kg a jeszcze jesteś wysoki, przez co siedzisz bardziej z tyłu, to może konieczna być wymiana sprężyny, bo jak nakręcisz preload żeby sag z kierownikiem był ok, to statyczny może być nieobecny. Jak tył ok, to może pomóc zluzowanie zawieszenia/koła z przodu i dokręcenie wg momentów. Już słyszałem, że nie takie opony, że amor skrętu koniecznie, a po ustawieniu wszystkiego jak należy motor szedł jak po sznurku. Amor skrętu przy powtarzających się shimah na asfalcie, to dla mnie maskowanie problemu, bo co z tego że pójdzie prosto na asfalcie, jak zawias nie będzie robił na podjeździe!? A akurat ten motor jest dość czuły na balans tył przód
|
|
|
|