|
|
|||||||
| Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
|
Administrator
![]() |
Skoro o filtrach oleju to tylko wspomnę by uważać na Filtrona.
Od wielu lat je używałem w wielu samochodach ale jakiś czas temu się na nim zawiodłem , po przebiegu ok 5 tys km zapchał się a może zawór puścił na tyle że ograniczał ( lub spuszczał ciśnienie przelewowym) przejście oleju na magistralę , głośna praca rozrządu i klawiatury przez kilkanaście sekund do nawet pół minuty jak zimniej. Po zmianie na nowy filtr , bez wymiany oleju, silniczek znowu cichutki. Narzekania na olejowe filtrony odebrałem od wielu osób w tym warsztatowych. To z czego i jak jest zrobiony ma znaczenie. W czasach paprania produktu warto szukać tych co jeszcze choć trochę są dobre.
__________________
AT03 |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
trampkarz emeryt
![]() |
Cytat:
Ciekawe czy jednostkowy przypadek czy ogólna tendencja... Jeśli nie filtron to co? Purflux, Mann, Knecht? Pozdrawiam zimny |
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() |
Dzieju właśnie o ten zawór się pytałem, zawór zwrotny co by olej się nie cofał. Purflux robi fabryczne dla wielu marek np. dla Hondy ale czy wszystkie z zaworem zwrotnym to nie wiem, gdzieś nie mogę znaleźć tego co sekcję robiłem nie wspominając o ilości czynnika filtracyjnego którego w Purfluxe nie brakuje. Zawór przelewowy [ciśnienie otwarcia] ten od zatkania filtra jest podobno pod konkretny silnik i o tym nic nie mogę znaleźć
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
|
|
|
|
#4 |
![]() |
Tak wygląda filtr wyjęty z KTM1290 po 6500 firmy Champion, nie jest dobrze
P.S. Tu można dobrać filtry do swojej puszki ,a czy jest taki katalog do motoru nie wiem https://www.purfluxgroupcatalog.com/...ue=PFX&lang=PL
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
|
|