Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 15.12.2009, 23:35   #1
SzymonCBRF4


Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Zagórów
Posty: 2
Motocykl: nie mam AT jeszcze
SzymonCBRF4 jest na dystyngowanej drodze
Online: 43 min 36 s
Domyślnie

Witam, mam pytanie do tutejszych speców od pomp paliwowych mianowicie ile minimum powinny wytrzymać te styki z larssona po wymianie w pompie paliwoej? (bez jazdy terenowej)
SzymonCBRF4 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16.12.2009, 08:59   #2
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,933
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 4 dni 20 godz 32 min 28 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał SzymonCBRF4 Zobacz post
Witam, mam pytanie do tutejszych speców od pomp paliwowych mianowicie ile minimum powinny wytrzymać te styki z larssona po wymianie w pompie paliwoej? (bez jazdy terenowej)
Może być i 20 lat i ze stoparedziesiąt tysięcy km albo i sporo wcześniej.
Po zastosowaniu patentu na likwidacje iskry( poszukaj sobie w tematach) praktycznie prawie niezniszczalne.
Kontroluj sobie styki co 20.000km to się dowiesz kiedy padną.
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16.12.2009, 12:33   #3
kyller


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: UK prawie pakistan :-)
Posty: 46
Motocykl: nie mam AT jeszcze
kyller jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 7 godz 47 min 23 s
Domyślnie

a ja mam pytanie
czy wszystkim iskrza styki ?
bo wiedzion głodem wiedzy rozebrałem w sposób nieodracalny niestety dwie zjebane pompy (miały zwarcie) jedna afrykanska (znaczy sie wyjeta z afryki) była a druga od czegos inszego ale wyglad identyko i okazało sie ze
bezposrednio !!! na zwojach jest dioda (która ma pracowac jako gasik?) i to tą diodę szlag trafiał
kyller jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16.12.2009, 12:42   #4
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,933
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 4 dni 20 godz 32 min 28 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał kyller Zobacz post
a ja mam pytanie
czy wszystkim iskrza styki ?
Poczytaj trochę o pompach i wypalaniu styków oraz co zrobić żeby nie wypalało.
A jak chcesz się naocznie przekonać to zdejmij osłonę styków i podłącz napięcie.
Ewentualnie możesz popatrzeć na proces spawania elektrycznego,na stykach jest podobnie tylko w miniaturce.
Na styki idzie spory prąd to i iskry się sypią.
__________________
AT03

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 16.12.2009 o 22:35
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Do uzytkowników pomp FACET Mecia Uklad paliwowy i wydechowy 11 11.01.2016 21:12
Pompa paliwa-czy styki pracują cały czas ? Joncio Uklad paliwowy i wydechowy 4 19.03.2012 08:19


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:24.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.