![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2025
Miasto: Kolbuszowa
Posty: 21
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 17 godz 14 min 46 s
|
![]()
Witam
Wyciągnąłem motorek po chyba 2 miesiącach postoju, pojeździłem trochę i zauważyłem ze na prawym bucie mam kropki od oleju, przyglądałem się lepiej i cała prawa strona obudowa skrzyni jest mokra od oleju, nie jest jakas tragedia ale na dłuższą metę to trzeba zrobić . Na razie nie ruszam, dojeżdżam do końca sezonu i zaprowadzę do mechanika, na razie "jeździmy - obserwujemy" hehehehe ![]() Podobno pomiędzy pokrywa a korpusem skrzyni nie ma typowej uszczelki tylko jakas pasta uszczelniajaca i tam puszcza. Chciałem ściągnąć tą plastikowa osłonę ale przeszkadza płyta pod silnikiem i gmole więc dałem sobie spokój, a tam jest najbardziej mokre. Moze ktoś cos gdzies jakoś podpowie ![]() Z góry dzięki za podpowiedź |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
W 1100 to "norma". Miałem to robione na gwarancji. Kolega tak samo. Masa uszczelniającą jakąś słaba fabrycznie była.
Wysłane z mojego SM-S911B przy użyciu Tapatalka
__________________
Pozdrawiam, łajza na Crf110 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2025
Miasto: Kolbuszowa
Posty: 21
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 17 godz 14 min 46 s
|
![]()
Występuje wogole jakiś zamiennik uszczelki żeby tam założyć czy musi być tylko na tym uszczelniacze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() |
![]()
Wydaje mi się, że babola zrobili w fabryce. Jak mi to zrobili w serwisie to juz 4 razy większy przebieg zrobiłem i się nie poci.
Wysłane z mojego SM-S911B przy użyciu Tapatalka
__________________
Pozdrawiam, łajza na Crf110 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() |
![]()
Nie ma żadnej uszczelki, tylko masa uszczelniająca. Wada fabryczna - lipne uszczelnienie. Można jeździć, tylko trzeba pilnować stanu - tym bardziej pod koniec po 5kkm, jak oleum się kończy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() |
![]()
U mnie na 47k km tylko raz był problem - zrobiony na gwarancji.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2025
Miasto: Kolbuszowa
Posty: 21
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 17 godz 14 min 46 s
|
![]()
Jeszcze pewnie z miesiąc i dla mnie sezon się zakończy to zaprowadzę moto do mojego mechanika i to zrobi. Wspominał mi że juz to kilka razy robił wiec zna problem.
Nie wiem czy przyznacie mi rację, ale tak renomowana marka jak Honda żeby taką sztukę odstawić i oszczędzić nawet na uszczelce... porażka, a nowy motorek w salonie pewnie blisko 100tys PLN a na uszczelce dziadują. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2021
Miasto: Chrząszczyrzewoszyce powiat Łękołody
Posty: 520
Motocykl: CRF1100
Przebieg: 91000
![]() Online: 2 tygodni 3 godz 51 min 47 s
|
![]()
U mnie 92K i żadnych wycieków.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
POMOCY!!! stuki ze skrzyni biegów!!! | SzymonBBI | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 31 | 22.09.2008 08:08 |