|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#31 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Kiełczygłów
Posty: 2,072
Motocykl: RD07a
Przebieg: 00000
Online: 4 miesiące 1 tydzień 2 dni 4 godz 29 min 11 s
|
O! Wszystko będziesz miał wyłożone jak na tacy. Tylko czy będziesz potem pamiętać...
|
|
|
|
|
|
#32 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Łódź
Posty: 2,167
Motocykl: TA,RD04
Online: 2 miesiące 3 tygodni 7 godz 25 min 21 s
|
NA PEWNO będzie pamiętał recepcje
|
|
|
|
|
|
#33 |
![]() |
Może nawet tylko to
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
|
|
|
|
#34 |
![]() |
Jeśli chodzi o recepcję to ja pamiętam, żeby ją ominąć, zaparkować, rozbić szybko namiot i iść się meldować bo potem to już motywacji a i czasem sił do rozbijania może braknąć
__________________
"Bywa tu, bywa tam. Bywa też gdzie indziej." |
|
|
|
|
|
#35 |
![]() |
Avalensis nie słuchaj tych starych szyderców. Kup oryginalną zębatkę i jeździj. Wtyczka reglera wygląda bardzo dobrze.
__________________
RD 03 TO NAJSTARSZA AFRYKA ... MOTOR MARKAXRV 650 THE LAST TRUE DUAL SPORT BIKE ON EARTH http://www.youtube.com/watch?v=fnEHAjt_XPw |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Administrator
![]() |
Najpierw sprawdź akumulator, jego stan lub uszkodzenie ma wpływ na mierzone napięcie ładowania.
Jako dodatkowy test wsadź do pomiaru sprawny/ dobry akumulator i ponownie sprawdź napięcie. Wtedy będzie wiadomo na pewno czy regulator czy akumulator.
__________________
AT03 |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Wylizał się
![]() |
Na foto zaznaczyłem przekaźnik rozrusznika.
Odpenij wtyczkę z góry i zobacz w jakim stanie są styki. Zajrzyj do bezpiecznika (zapasowy powinien być pod stycznikiem w gumie). Tą taśmę izolacyjną też bym odwinął i sprawdził połączenie żółtych przewodów stator-regler. Musi być lutowane! |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Michał
![]() |
Nie straszcie chłopaka, moto zrobi jeszcze zylion kilometrów. Wklej zębatkę jak opisał Mallory, sprawdź prądy/regler i będzie git. Jeszcze styki w pompie przejrzyj.
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Administrator
![]() |
Jak go nastraszą tyloma przebudowami to jeszcze sprzeda zamiast jeździć.
Nie mam lutowania zamiast kostki i nadal styki bardzo ładne więc nie ma co panikować tylko dbać i jeździć. W xrv nie ma żadnych problemów są tylko naturalne zużycia lub zaniedbania. Nie słuchaj o wymyślonych "furiach" to jedynie skutek eksploatacji czasem specyficznej. Po prostu ustal co z ładowaniem, zmień zębatkę, zrób parę tyskm i sam zobaczysz czy jest co robić.
__________________
AT03 |
|
|
|
|
|
#40 | ||
|
trampkarz emeryt
![]() |
Cytat:
![]() Żadnej paniki, po kolei sobie ogarnąć wszystko a będzie służyła długo i niezawodnie. Cytat:
|
||
|
|
|