| 
			
			 | 
		#111 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2009 
				Miasto: Lubliniec 
					
				
				
					Posty: 2,470
				 
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 1 tydzień 6 dni 2 godz 27 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Chyba tylko Motoz. Ja TKC i Dunlopa 908RR zajeżdżam na tyle do całkowitego zera od 3 do 5tys. km w 950. Ale ja dość odkręcam. 
		
		
		
		
		
		
		
	Tutaj masz fajne podsumowanie: https://africatwin.com.pl/showpost.p...9&postcount=95  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#112 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			To czytałem. TKC odpada a Zylek dość szybko zabił 908. Jak na MT21 objadę to mi styka tylko tego nie wiem.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#113 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tak kombinuje co by majtasy rock ridery na italianski TET założyć. Dużo asfaltu, szuterki, trochę kamieni i gruntu. Dadzą radę? Czy jednak Pirelli mt21?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#114 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2011 
				Miasto: mazowiecka wieś 
					
				
				
					Posty: 1,453
				 
Motocykl: 5 szt 
Przebieg: znośny 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 tygodni 2 dni 19 godz 50 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Na italie nie trzeba cudów oponiarskich. Okrągłe wystarczą  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#115 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Też mam takie wrazenie.  
		
		
		
		
		
		
			Jak tam ich nie dojadę to żal mi będzie wyrzucić a tu mi się na nic nie przydadzą  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#116 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Jan 2019 
				
					
				
				
					Posty: 4
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 3 godz 5 min 55 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zylek widzę że zjechałeś trochę tych opon , ja w 701-ce latam na 6 days , ale wybieram się na Illyria rajd /Czarnogóra,Albania,Grecja,Macedonia /2500km i nie wiem co założyć , organizator sugeruje coś w rodzaju MC360 - jak myślicie dobry wybór /myślałem też o motoz enduro 6/ ? nie mam za bardzo doświadczenia z oponami na kamieniach .
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#117 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2011 
				Miasto: Reguły 
					
				
				
					Posty: 796
				 
Motocykl: Husqvarna FE 350 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 17 godz 28 min 38 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Na husie Fe 350 mam zalozne Michelin Tracker. Rysiek to samo na ktm 690. Dają radę w na kamieniach w Albanii.  
		
		
		
		
		
		
			Pzdr Qter Wysłane z mojego RMX3241 przy użyciu Tapatalka 
				__________________ 
		
		
		
		
	Pije bro i palę sziszę...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#118 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Treckery jednak na mokrych kamieniach trzymają słabiutko.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#119 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Natomiast tył robił (w KTM 690) raczej niskie przebiegi -ok. połowę przebiegu lub mniej porównując z Motoz Desert I/T, czy Mitas E09.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#120 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2017 
				Miasto: Helvetia (BL) 
					
				
				
					Posty: 484
				 
Motocykl: CRF1000L, H701 E, betinka 300RE, Tryplak 765 
Przebieg: 43kkm + 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 19 godz 39 min 15 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Na mokrych kamieniach, czy korzeniach to tylko super soft enduro na niskim ciśnieniu zrobi robotę. Ale wiadomo nie będzie przebiegu. Na zawody to można wymieniać nawet codziennie, jak budżet pozwoli. Pytanie czy mogą być takie warunki, bo 
		
		
		
		
		
		
		
	na suche kamienie czy inny szuter, to każda guma przejściowa czy nawet twarda, będzie się odpychać. No i medium u każdego producenta to coś innego. Michelin enduro medium dla przykładu, to dla mnie taka przejściówka między medium a soft. Ja do szwenduro wróciłem do Motoz enduro I/T na tyle. Najbardziej agresywna, z rozsądnym przebiegiem z tych co miałem. Robi podobny przebieg jak Rallz a robi znacznie lepiej w terenie. Na przodzie dojeżdżam starcrossy 5 90/100. Fajnie się trzyma w offie i na asfalcie, trochę ząbkuje i wyje, ale nie zauważyłem żeby wpływało to na trakcję. Nie nadaje się na piach, ma gesty bierznik, trzyma w piachu aż za mocno, przez co przód ma tendencję do nurkowania w piach, i nie idzie po wierzchu jak powinien. Poza tym bardzo uniwersalna. Niestety coraz trudniej ją dostać, a kupiłem ją na jakiejś wyprzedaży w śmiesznej cenie, więc szkoda. Jeżdżona na mousse ok 1bar, zrobiła ok 2 tysiące i dalej nie wygląda źle. W sumie to się zastanawiam czy zostawić ją na kolejny wyjazd do Francji, czy zakładać następcę czyli starcrossa 6 hard w tym samym rozmiarze, który już czeka na swoją kolej.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |