|  24.06.2025, 18:42 | #11 | 
|  |   
			
			dlatego pisze, ze najlepiej sie sprawdzaja mechaniczne rozwiazania. te tanie ustrojstwa po dziwnych akcjach trzeba od nowa 'uczyc'. kiedys z tym walczylem w KTM 990 SM i ostatecznie poszlo do kosza. tak to wyglada w Tiger800 
				__________________ buziaki   | 
|   |   | 
|  24.06.2025, 23:19 | #12 | 
|  |   
			
			
To wyświetlacz dalej będzie pokazywał piątkę. Sygnały idące z czujnika biegów to nic innego jak dzielnik rezystorowy i te napięcia idą do modułu, a ten mądrala wie wtedy który bieg i ile dać paliwka   Na fotce czujnik (6 biegów) od GSF 1250. Od czasu do czasu ten czujnik niedomaga i trzeba go naprawiać, lub wymienić na nowy. Naprawa jest troche upierdliwa, ale do zrobienia. 
				__________________ Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-) Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć! Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią. | 
|   |   | 
|  25.06.2025, 07:40 | #13 | 
|  |   
			
			piszesz Kazmir o nowych wtryskowcach a pomysl jest bardzo stary. kiedys to byly zwykle wybieraki: plus-masa. bylo to to w wielu moto dlugo przed epoka wtrysku kiedy modul nie mial jeszcze nic do dawki paliwa. dodatkowo nie jestem pewien czy nowoczesne ecu wogole obchodzi na jakim silnik jest biegu - ma inne czujniki od yego by sterowac praca silnika.
		 
				__________________ buziaki   Ostatnio edytowane przez szynszyll : 25.06.2025 o 09:03 | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Wskaźnik temperatury zewn | muszel72 | NAT - Warsztat | 8 | 18.10.2018 22:34 |