|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
określ 'do niczego' bo ja tego tak nie widzę. może źle patrzę.
a jednoosobowe są również T7 oraz z racji zawieszenia zrobionego z gówna - NAT chyba, że chcesz porównać do R12 swoją Huskę ![]() ![]() ![]() R12 - ma dobry niezawodny silnik, wał, spore skoki zawieszeń, nie jest przesadnie cieżkie, proste jak cep /choć oczywiście awaria immo to śmierć wycieczki, na przykład/, świetne heble, mało pali no i wygląda pięknie. Dla mnie. Wkrótce pojawią się stelaże pod kufry i pewnie jakieś akcesoryjne owiewki. Zdecydowanie jest to bardzo dobra alternatywa dla cieczowego R1300 oraz po raz kolejny mega mądry ruch ze strony BMW stawiając 'mostek' między innymi markami a nowym 1300GS. gdybym wiedział co będzie z pracą w perspektywie kolejnych 2-3 lat bez wahania zamówiłbym to nawet bez jazdy próbnej.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]() Cytat:
![]() ![]() Bardzo mi się podoba to moto ale jakbym miał wydać 90 koła to znalazł bym chyba lepszą lokatę niż ten ulep zrobiony raczej mocno marketingowo ze zdychającego na rynku pieca okraszonego nutą nostalgii, choć za styl daję maxa. Dyskusji o niezawodności współczesnych BMW to ja się nie podejmuję. |
|
![]() |
![]() |