|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
O ile mnie pamięć nie myli to przy zdjęciu głowic cylindry i tak się poruszą (są na tych samych szpilkach). Trzeba by je czymś docisnąć do karterów,bo to słabo składać je na tych samych uszczelkach.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: Szczecin
Posty: 956
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: rośnie
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 godz 42 min 58 s
|
![]()
Mada. Ztego wszystkiego już nie pamiętam jaka kaska miała być za same zawory, ale tak, zdjął przepustnice i widać było olej na zaworach stąd decyzja o uszczelniaczach.
Co do demontażu cylindra. Oprócz głównych szpilek są jeszcze śruby skręcające głowicę z cylindrem od strony cylindra (od dołu). Podobno nie m możliwości ich wykręcenia bez uniesienia cylindra. Tak twierdzi mechanik. No nic, będą próbował negocjować choć zdaję sobie sprawę że to teraz trochę słabe. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
"MoToGascar 2016" - motocyklem przez Madagaskar" | Sub | Trochę dalej | 50 | 09.08.2016 13:20 |
"Oranżada"dla przyszłego "zdrajcy". | MOTOMYSZA | Wszystko dla Afrykańczyka | 7 | 29.10.2012 19:21 |