|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
8k za robotę to chyba takie delikatne powiedzenie sp..laj.
za samą robociznę te 3.5k przy wydłubywaniu silnika to bardzo uczciwa stawka - tak myślę. serio nie da się tych uszczelniaczy zaworów wydłubać bez zdejmowania czapek? rozebrać rozrząd z silnikiem w ramie powinno się udać - podeprzeć zawory i wio. to oczywiście tylko teoria bo nie miałem tego silnika /w ramie/ nigdy w rękach. co nie znaczy, że gdybym musiał to bym nie próbował iść na maksa na skróty. jeśli nie trzeba MIERZYĆ tłoków i cylindrów /pewnie jest nicasil to po grzyb/ skupiłbym się na pracy kamerą inspekcyjną w poszukiwaniu rys i śladów zatarć oraz pomierzył ciśnienie sprężania. chyba, że np. w trakcie produkcji zmieniono konstrukcję/materiał uszczelek pod głowicami i zaleca się wymianę tego elementu na zmodernizowany. jako mechanik - zrobiłbym napierw dobry plan. potem brał klucze w dłoń.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
"MoToGascar 2016" - motocyklem przez Madagaskar" | Sub | Trochę dalej | 50 | 09.08.2016 13:20 |
"Oranżada"dla przyszłego "zdrajcy". | MOTOMYSZA | Wszystko dla Afrykańczyka | 7 | 29.10.2012 19:21 |