|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2025
Miasto: Kolbuszowa
Posty: 23
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 20 godz 31 min 49 s
|
![]()
Wymiary to swoją drogą, z tego co ja gdzieś wyczytałem to z leżących to mogą być AGM i żelowe, klasyczne z elektrolitem to raczej w pionie wiec pewnie odpada... dobre informacje znalazłem?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
![]() |
![]()
Wstępnie dobre co do możliwych pozycji akumulatora ale kolejnym tematem jeśli chodzi o zamiennik to prądy i napięcia.
Musisz brać pod uwagę co przewidział producent jedne ładujesz np do ok 14.4 inne do 14.8V , instalacja jest pomyślana pod pewien typ choć mogą być przemyślane określone odstępstwa. Przy chorych cenach warto się rozejrzeć co się da poszukać albo nie brnąć w motocykl generujący duże niczym nie uzasadnione koszty. Tych kosztów eksploatacyjnych widzę że nie wszyscy biorą pod uwagę , a potem zdziwienie. Jest motocykl ale na benzynę zabrakło?
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Ålesund, N
Posty: 456
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: Rosnacy
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 5 godz 13 min 45 s
|
![]()
Może być jeszcze LiFePO4 w szczególności gdy orginal to AGM
__________________
Całego świata nie zmienisz ... Ludzi do miłości nie zmusisz, ani nawet do lubienia ciebie. Zawsze jednak masz wpływ na to , jaki jest ten kawałek świata wokół Ciebie i kto się w nim znajduje. https://youtu.be/skPjiSzR9n4?si=bnBpO9UVjUZGes_2 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Akumulator NAT | luk2asz | NAT - Warsztat | 144 | 21.01.2025 10:19 |
Akumulator | czosnek | Wszystko dla Afryki | 54 | 29.02.2016 00:42 |