![]() |
|
Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
to napisz PO CO w Vanguardzie są naprężone laski popychaczy przed GMP i tuż po
![]() nie szukam miodu w d - serio pytam. według mojej wiedzy te silniki mają tak to zrobione aby wspomóc odpalanie.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,023
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 5 godz 50 min 26 s
|
![]() Cytat:
W Vanguardach w ogóle masz bardzo małe luzy zaworowe, ale skąd takie naprężenie ich w określonych punktach to nie umiem Ci odpowiedzieć. Natomiast seria intec (największe single) jak dla mnie ma wadę konstrukcyjną związaną z odprężnikiem. Wyłamuje się często z wałka trzpień odpowiedzialny za unoszenie zaworu... średnio co 3 silnik po dłuższej eksploatacji ma ten wałek do wymiany.
__________________
Ramires "A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M |
|
![]() |
![]() |