Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 26.01.2025, 00:07   #1
Jarczoq
 
Jarczoq's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2017
Miasto: Poznań
Posty: 384
Motocykl: RD07a
Przebieg: ^90 000
Jarczoq jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 3 dni 9 godz 6 min 45 s
Domyślnie

Mam taką FJonę 1200 pierwszy wypust, ale po modyfikacjach. Tył od Thunderace, czyli laczek 180 na sztywniejszym wahaczu, przód z emulatorami i zaciskami od R1. Niski środek, niskie siodło i siłownia ciągnąca żwawo i płynnie na piątce już od 2000 (max moment :110 Nm). Do tego nieprzeciętna zwrotność powoduje, że ten sprzęt do dziś nie ma wielkiej konkurencji. Cena oczywiście może być dyskusyjna, ale może znaleźć się ktoś, kto stwierdzi, że woli "stare gówno" niż nowy szajs bo nie ma czasu, ani bejmów siedzieć w serwisie co chwilę.
P.S.
Tak - Lisek też może na ten temat coś powiedzieć.
Jarczoq jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przerobienie regulatora motomik79 Układ elektryczny i zapłonowy 14 04.05.2009 11:12


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:48.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.